تکنولوژی

لیست قیمت انواع محصولات برند سامسونگ در ایمالز

با پیشرفت تکنولوژی در سرتاسر جهان، وسعت نیاز انسان‌ها به سرعت در حال گسترش است؛ نیازهایی که با وسایلی عادی و غیرهوشمند تأمین نمی‌شوند. برای تأمین این نیازها، برند سامسونگ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی در کشور کره جنوبی فعالیت می‌کند. امروزه می‌توان انواع محصولات هوشمند و الکترونیکی سامسونگ را در بازار مشاهده کرد. از آنجایی که قیمت محصولات خارجی در ایران نوسانات شدیدی دارد، این مطلب را به شرح قیمت انواع محصولات برند سامسونگ در سایت ایمالز اختصاص داده‌ایم.

قیمت گوشی سامسونگ

یکی از اصلی‌ترین حوزه‌های فعالیتی برند سامسونگ در دنیای تکنولوژی، طراحی و تولید گوشی موبایل هوشمند است. همان‌طور که می‌توان با بررسی بازار گوشی در جهان متوجه شد، گوشی سامسونگ بخش بزرگی از این بازار را از آنِ خود کرده است؛ به طوری که بیش از 20 درصد بازار، به گوشی‌های سامسونگ اختصاص دارد.

گوشی‌های سامسونگ با قیمت مناسب و توانمندی‌های قدرتمندشان شناخته می‎شوند. معمولاً قیمت گوشی‌ های سامسونگ بسیار ارزان‌تر از رقبا بوده و از هزینه معقولی برخوردار هستند. توانمندی و قدرت سخت‌افزاری بالای این گوشی نیز عاملی است که باعث شده عمده افراد تمایل به خرید گوشی سامسونگ داشته باشند. قیمت گوشی لمسی سامسونگ در وب‌سایت ایمالز در حدود 1 الی 50 میلیون تومان تخمین زده می‌شود و هرچقدر مدل گوشی بهتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

قیمت تلویزیون سامسونگ

طراحی و تولید تلویزیون‌های مختلف، یکی دیگر از حوزه‌های فعالیتی برند سامسونگ است که می‌توان درخشش قابل‌توجه محصولات آن را مشاهده کرد. مشهود است که استفاده از نوآوری و تکنولوژی روزِ دنیا در تلویزیون‌های سامسونگ، دلیل اصلی درخشش این برند است.

از آنجایی که تلویزیون‌های مختلف از تکنولوژی متنوعی برخوردار هستند، عموماً رنج قیمت تلویزیون سامسونگ وسعت بسیاری دارد و نمی‌توان یک مبلغ دقیق برای قیمت آن‌ها مشخص کرد. در حال حاضر قیمت تلویزیون سامسونگ در سایت رسمی ایمالز، از 6 میلیون تومان شروع شده و تا بیش از 90 میلیون تومان ادامه دارد.

قیمت تبلت سامسونگ

قطعا بسیاری از ما تجربه استفاده از تبلت را داریم. دستگاهی که می‌تواند برخی نیازهای خاص روزمره را به نحو احسن تأمین کند. سامسونگ با هدف طراحی و تولید بهترین تبلت‌ها، از سال‌های گذشته در بازار تبلت حضور داشت؛ بنابراین طبیعی است که هم‌اکنون شاهد موفقیت طیف عظیمی از دستگاه‌های منحصربه‌فرد و توانمند سامسونگ در بازار باشیم.

برند سامسونگ سعی کرده ویژگی‌های گوشی سامسونگ را در تبلت سامسونگ نیز پیاده کند و قیمت پایینی برای آن در نظر بگیرد. اتفاقی که باعث شده قیمت تبلت سامسونگ در بازار ایران بسیار معقول و مناسب باشد. امروزه قیمت تبلت سامسونگ در ایمالز حوالی 2 الی 35 میلیون تومان است و عمده افراد توانایی خرید آن را دارند.

قیمت ساعت هوشمند سامسونگ

در حال حاضر، ساعت‌های هوشمند توانایی تأمین نیازهای روزمره ما را دارند؛ زیرا تکنولوژی آن‌ها به نحوی طراحی شده که بتوان از ساعت هوشمند به عنوان یک گوشی همراه استفاده کرد. طبق معمول برند سامسونگ از تولید این کالا غافل نشده و طبیعتاً ساعت هوشمند سامسونگ را می‌توان در بازار مشاهده کرد. در حال حاضر قیمت ساعت هوشمند سامسونگ در ایمالز، حدود 4 الی 8 میلیون تومان تخمین زده می‌شود. بدیهی است که احتمال بروز برخی تغییرات غیرمنتظره در قیمت آن‌‌ها همواره وجود دارد.

قیمت یخچال سامسونگ

همان‌طور که می‌توان متوجه شد، لوازم خانگی سامسونگ امروزه سهم بزرگی از بازار لوازم خانگی جهان را از آن خود کرده‌اند و رقابت سهمگینی میان ال‌جی و سامسونگ بر سر تصاحب این بازار در جریان است. یکی از مهم‌ترین کالاها در بین لوازم خانگی، یخچال است که وجود آن، یک نیاز اساسی برای همه خانه‌ها شمرده می‌شود.

قیمت یخچال سامسونگ به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد؛ عواملی مانند امکانات، قابلیت‌ها، کیفیت، کارکرد و غیره که مطمئناً همگی برای خریداران حائز اهمیت هستند. قیمت یخچال سامسونگ در ایمالز با مبلغ 30 الی 130 میلیون تومان تعیین شده است.

قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ

از دیگر لوازم خانگی پرکاربرد که نیاز به آن در تمامی خانه‌ها حس می‌شود، ماشین لباسشویی است. سامسونگ توانسته با افزودن برخی قابلیت‌های منحصربه‌فرد به این دستگاه و طراحی ماشین لباسشویی سامسونگ با ظرافتی خارق‌العاده، آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای مشتریان تبدیل کند. قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ در بازه 12 الی 30 میلیون تومان قرار دارد و می‌توان جزئیات قیمت آن‌ها را در سایت ایمالز مشاهده کرد.

قیمت جاروبرقی سامسونگ

در نهایت، رنج قیمت جاروبرقی سامسونگ را برایتان شرح می‌دهیم تا شناخت کافی از محدوده قیمت محصولات سامسونگ داشته باشید. از آنجایی که سامسونگ یک تولیدکننده لوازم الکترونیکی هوشمند است، دور از ذهن نخواهد بود که جاروبرقی سامسونگ نیز دارای برخی قابلیت‌های منحصربه‌فرد باشد. این قابلیت‌ها که معمولاً برای افزایش بهره‌وری دستگاه استفاده می‎شوند، عامل اصلی تعیین قیمت کالا هستند.

البته قیمت جاروبرقی سامسونگ چندان هم گران و نامعقول نیست و می‌توان جاروبرقی سامسونگ را از طریق ایمالز با مبلغ 2 الی 12 میلیون تومان خریداری کرد.

ایمالز؛ منبع بزرگ قیمت محصولات سامسونگ

امیدواریم با شرح این مطلب توانسته باشیم برای شناخت قیمت محصولات سامسونگ به شما کمکی کنیم. چنانچه به استعلام قیمت محصولات سامسونگ و دیگر برندها تمایل داشته باشید، وب‌سایت ایمالز بهترین منبع برای بررسی این اطلاعات ارزشمند است. می‌توان به سادگی حداکثر و حداقل قیمت به‌روز کالاهای مختلف را از طریق این وب‌سایت بررسی کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا