تکنولوژی

موتو جی استایلوس 2022 معرفی شد؛ یک گوشی خوش قیمت با قلم لمسی

موتو جی استایلوس 2022 معرفی شد؛ یک گوشی خوش قیمت با قلم لمسی

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

سومین نسل از گوشی‌های سری موتو جی استایلوس (Moto G Stylus) بالاخره معرفی شد و باید گفت تغییرات کلیدی زیادی را نسبت به مدل سال گذشته به ارمغان آورده است. این تغییرات از صفحه نمایش شروع می‌شود که اکنون دارای نرخ نوسازی 90 هرتز بوده و یک حفره برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دارد.

موتو جی استایلوس 2022 از لحاظ ابعاد تغییری نکرده و همچنان از یک نمایشگر 6.8 اینچی LCD با وضوح فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 20 به 9 استفاده می‌کند. اما بدون تردید بزرگ‌ترین برگ برنده این گوشی قلم آن است که داخل بدنه قرار می‌گیرد. با اینکه قلم موتو جی استایلوس در سطح قلم اس پن سامسونگ نیست، اما باعث تعامل راحت‌تر با گوشی شده و یادداشت‌برداری و طراحی را به کاری لذت‌بخش تبدیل می‌کند.

موتو جی استایلوس 2022

نسخه جدید موتو جی استایلوس یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت بدنه خود دارد که در کنار سنسورهای کمکی 8 مگاپیکسلی اولتراواید و ماکرو و همچنین یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. در سمت راست بدنه، اسکنر اثر انگشت تعبیه شده و برای پردازش اطلاعات هم موتورولا تصمیم گرفته تا از هلیو جی 88 مدیاتک به همراه 6 گیگابایت حافظه رم استفاده کند که 2 گیگابایت بیشتر از مدل سال گذشته است.

این گوشی جدید همچنین به یک باتری بزرگ‌تر با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت مجهز شده که در مقایسه با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نسل قبل، یک پیشرفت بزرگ محسوب می‌شود. در بخش نرم افزاری هم سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری My UX موتورولا بر روی گوشی نصب شده است.

موتو جی استایلوس 2022

موتو جی استایلوس 2022 در رنگ‌های آبی و رز گلد متالیک تولید شده و تنها در یک پیکربندی با رم 6 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی عرضه می‌شود. قیمت در نظر گرفته شده برای آن هم 299 دلار است که واقعاً به صرفه و وسوسه برانگیز است. این گوشی در حال حاضر در مرحله پیش فروش قرار دارد و اولین محموله‌ها روز 17 فوریه (28 بهمن) ارسال خواهند شد.

بامن

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا