بازی

ادامه یافتن بازی Xenoblade Chronicles پس از عرضه قسمت سوم

ادامه یافتن بازی Xenoblade Chronicles پس از عرضه قسمت سوم

با اینکه بازی Xenoblade Chronicles 3 به مانند نسخه دوم از نظر داستانی جدا از نسخه‌های قبلی است و به‌صورت مستقل عمل می‌کند، اما به شکل جالبی با نسخه‌های قبلی پیوند می‌خورد و درنهایت چند گره داستانی را که از اولین بازی در این سری به وجود آمدند، حل می‌کند. با این وجود، همان‌طور که Monolith Soft، استودیو سازنده بازی پیش‌تر گفته بود با اینکه در برخی موارد به نقطه اوج سه‌گانه رسیده‌ایم، اما این نسخه پایان کار مجموعه نیست.

در ایمیلی که توسط نینتندو به مشتریان ژاپنی فرستاده شده است، آقای تتسویا تاکاهاشی، رئیس و کارگردان ارشد استودیو Monolith Soft بار دیگر تاکید کرده است در عین اینکه نسخه سوم یک نقطه توقف برای این مجموعه است، اما آخرین بازی سری نیست. ایشان عقیده دارد افرادی که بازی را به اتمام برسانند و الحاقیه بازی را که قرار است سال بعد منتشر شود تجربه کنند، می‌توانند ایده خوبی در مورد نسخه بعدی و اینکه چه انتظاری از آن داشته باشند، پیدا کنند:

«Xenoblade 3 به‌عنوان نقطه اوج سری تا بدین‌جا شناخته می‌شود و به واقع هم نقطه اوج است. ما در Monolith هر چیزی را که در طول ۱۲ سال گذشته به‌دست آورده‌ایم در این بازی قرار داده‌ایم. برای من [این بازی] یک نقطه توقف است. این نسخه پایان داستان Xenoblade را که با آزمایش کلاوس شروع شد، به تصویر می‌کشد.

درحالی‌که این بازی [از نظر داستانی] یک فرجام است، اما به معنی پایان سری Xenoblade نیست. این تنها یک نقطه توقف در ذهن من است. من تصور می‌کنم هرکسی که این بازی و داستان‌های اضافی Expansion Pass بازی را تجربه کند می‌تواند متصور شود این مجموعه چه آینده‌ای خواهد داشت.»

بازی Xenoblade Chronicles 3 به‌تازگی به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده است و نمرات خوبی از طرف منتقدین دریافت کرده است. این نسخه بهترین عرضه در بین نسخه‌های سری در ژاپن و انگلستان را از نظر فروش تجربه کرده است.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا