فناوری

پتنت هوآوی برای گوشی جدیدش منتشر شد

پتنت هوآوی برای گوشی جدیدش منتشر شد

هوآوی طرح اولیه دیگری را برای گوشی هوشمندی که به نظر می رسد دوربین جلویی اش زیر صفحه نمایش است، ثبت کرده است. نمایشگر این گوشی در هر دو دو لبه خمیده بوده و حاشیه ای اطراف آن به نظر نمی رسد.

به گزارش گیزموچاینا، این پتنت شامل چندین تصویر از دستگاه نیز می شود که طراحی آن را از زوایای مختلف نشان می دهد. در حالی که اکثر گوشی‌های امروزی، یا حداقل گوشی‌های غیر پلاستیکی، بدنه‌ای با طراحی قاب به علاوه قاب پشتی دارند، به نظر می‌رسد که گوشی هوآوی در پتنت خود دارای یک قاب پشتی است که تمام بدنه را در بر می گیرد. این موضوع باید احساس بسیار نرمی در دست ایجاد کند اما مشخص نیست که پوشش مذکور از پلاستیک، شیشه یا فلز ساخته شده باشد.


بیشتر بخوانید

  • عرضه بی صدای هوآوی میت ایکس ۲ در بازار چین

تصاویر با یک چکیده به هم می پیوندند که توضیح زیادی نمی دهد، فقط نشان می دهد که محصول مورد نظر عمدتا برای ارائه ارتباطات شبکه، تماس های صوتی، پردازش تراکنش و موارد مشابه استفاده می شود.

در مجموع، قسمت پشتی گوشی کاملاً شبیه به HUAWEI nova 9 SE است که انتظار می‌رود در این ماه عرضه شود، با طراحی منحنی پشتی که یک جزیره دوربین کشیده و بیضی شکل را در خود جای داده است. جلوی گوشی عاری از هر گونه مانع است و باید یک تجربه عالی از دید را ارائه دهد.

گفته می‌شود، این اولین باری نیست که هوآوی به توسعه مداوم گوشی با دوربین جلویی زیر نمایشگر اشاره می‌کند. آخرین پتنت با چنین طراحی تنها در ماه گذشته با یک گوشی هوشمند بر خلاف هر چیزی که قبلا دیده بودیم ظاهر شد. آنچه اکنون باید دید این است که چه زمانی این طرح های روی کاغذ به واقعیت تبدیل می شوند.

پتنت گوشی جدید هواوی

پتنت گوشی جدید هواوی

مجله خبری بیکینگ فضای مجازی دريچه فناوری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا