بازی

سازندگان Outriders در حال کار روی بازی واقعیت مجازی جدید هستند

سازندگان Outriders در حال کار روی بازی واقعیت مجازی جدید
هستند

به نظر می‌رسد استودیو بازی‌‌‌سازی People Can Fly مشغول ساخت یک بازی واقعیت مجازی است.

در کارنامه استودیو بازی‌‌‌سازی لهستانی People Can Fly، آثار قابل‌توجهی به چشم می‌خورد. استودیو موردنظر در طول عمر خود با ساخت بازی‌هایی مثل Gears of War: Judgment و Outriders توانست موفقیت‌های خوبی را کسب کند. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار دنیای بازی، به نظر می‌رسد این استودیو مشغول به ساخت یک بازی جدید با رویکردی متفاوت نسبت به آثار قبلی خود است.

براساس گزارش جدید وبسایت Veryaligaming استودیو موردنظر به‌تازگی یک آگهی شغلی جدید را برای جایگاه طراح بازی منتشر کرد. طبق مشاهدات وبسایت نام‌برده، این آگهی به یک آی‌پی جدید واقعیت مجازی اشاره می‌کند که هنوز معرفی نشده است. با‌این‌حال همین آگهی هم اطلاعات چندانی از این پروژه را در اختیار ما نمی‌گذارد.

والپیپر بازی Bulletstorm

People Can Fly در حال حاضر پروژه‌های زیادی را در دست توسعه و طرحی دارد. استودیو موردنظر در حال کار روی یک IP جدید اکشن ماجراجویی AAA است. جالب است بدانید که وظیفه انتشار این بازی برعهده‌ی شرکت Take-Two Interactive بود. با‌این حال در ماه‌های گذشته اعلام شد که شرکت موردنظر ناشر این بازی نخواهد بود. از طرفی دیگر نیز، سازندگان لهستانی در حال کار روی یک بازی جدید دیگر هستند که Square Enix وظیفه نشر آن را برعهده دارد. جالب است بدانید در ماه ژوئیه Project Maverick توسط این استودیو معرفی شد. ناشر این بازی شرکت مایکروسافت خواهد بود.

درنهایت باید گفت چند ماه پیش شایعات فراوانی پیرامون ساخت یک بازی علمی-تخیلی سوم شخص انحصاری برای پلی استیشن توسط این استودیو به‌ گوش می‌رسید.

نظر شما عزیزان چیست؟‌ کدام یک از آثار این توسعه‌دهنده را تجربه کرده‌اید؟‌ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با بیکینگ و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا