فناوری

Butterfly اولین گوشی تاشوی ویوو خواهد بود

Butterfly اولین گوشی تاشوی ویوو خواهد بود

امروز گزارش جدیدی به صورت آنلاین منتشر شد که در آن ادعا شده بود که شرکت ویوو اولین گوشی هوشمند تاشو خود را در ماه آینده عرضه خواهد کرد. همچنین نام این دستگاه قابل خم شدن آینده Butterfly است.

گفته می‌شود زمان عرضه این گوشی تاشو آوریل ۲۰۲۲ است. اگر این اطلاعات درست باشد، ویوو جدیدترین سازنده چینی گوشی‌های هوشمند خواهد بود که گوشی تاشو را به دنبال گوشی‌هایی مانند Honor Magic V و OPPO Find N عرضه می‌کند؛ بنابراین اکنون، ویوو با این دو برند و همچنین سایر شرکت‌هایی که مدل‌های تاشو دارند، رقابت خواهد کرد. جالب اینجا است که اخیراً گزارشی از Vivo X Fold نیز منتشر شده بود که احتمالا این دستگاه همان مدل باشد.

منابع آگاه درباره این گوشی گفتند که گوشی هوشمند تاشوی آینده این برند، با مکانیزم لولای خود یک پیشرفت تکنولوژیکی را به نمایش خواهد گذاشت. اما جدای از این، نوآوری‌هایی در اجزای اصلی نیز خواهد داشت و از نظر عملکرد نیز با مدل‌های تاشوی هوآوی و سامسونگ رقابت خواهد کرد.

Butterfly اولین گوشی تاشوی ویوو

طبق گزارش IDC، انتظار می‌رود محموله‌های گوشی‌های تاشو تنها در چین در سال ۲۰۲۱ به ۱.۵ میلیون دستگاه برسد. با تثبیت شدن زنجیره تامین این نسل منحصر به فرد از تلفن‌های هوشمند (برای قطعاتی مانند صفحه نمایش انعطاف پذیر، لولا‌ها و پوشش‌های محافظ UTG)، این رقم احتمالاً حتی بیشتر هم خواهد شد.


بیشتر بخوانید

  • امکان عرضه سه مک بوک جدید در رویداد ماه مارس اپل

 

مجله خبری بیکینگ فضای مجازی دريچه فناوری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا