بازی

حداکثر تعداد بازیکنان همزمان Street Fighter 6 روی استیم دو برابر Mortal Kombat 11 بوده است

حداکثر تعداد بازیکنان همزمان Street Fighter 6 روی استیم دو
برابر Mortal Kombat 11 بوده است

بالاترین آمار بازیکنان همزمان Street Fighter 6 در زمان عرضه روی استیم تقریبا دو برابر Mortal Kombat 11 بوده است.

Street Fighter 6 از زمان معرفی به یکی از موردانتظارترین بازی‌های ۲۰۲۳ تبدیل شد و باتوجه‌به محبوبیت مجموعه و بازخوردهای بسیار خوب منتقدان نسبت به آن، جای تعجبی ندارد که عرضه موفقی را برای کپکام رقم زد. حال آمار جدیدی از تعداد بازیکنان همزمان این بازی روی فروشگاه استیم منتشر شده است که بخش دیگری از موفقیت آن را نشان می‌دهد.

به‌گفته رسانه SteamDB، آمار بیشترین بازیکن همزمان بازی Street Fighter 6 در زمان عرضه به عدد ۶۵۸۷۳ نفر رسیده است که در مقایسه با آمار Street Fighter 5 با تعداد اوج بازیکن ۱۴۷۸۳، پیشرفت فوق‌العاده‌ای را نشان می‌دهد.

در ادامه کاربران به بررسی آمار زمان عرضه Street Fighter 6 روی استیم با بازی‌های مبارزه‌ای محبوب در سال‌های گذشته پرداختند. طبق این بررسی، اوج بازیکنان همزمان این بازی در زمان عرضه تقریبا دو برابر بیشتر از Mortal Kombat 11 با آمار ۳۵۱۴۷ نفر است. همچنین دو بازی Tekken 7 و Mortal Kombat X به ترتیب آمار ۱۸۹۶۶ و ۱۵۷۴۳ را ثبت کرده‌اند.

طرح کارتونی شخصیت‌های بازی Street Fighter 6

بازی Street Fighter 6 موفق شده است رکورد بالاترین تعداد بازیکن همزمان روی استیم در میان تمام نسخه‌های هر سه مجموعه Street Fighter ،Mortal Kombat و Tekken تا به امروز را به ثبت رساند. بااین‌حال دو بازی Mortal Kombat 1 و Tekken 8 در حال توسعه هستند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که عملکرد آن‌ها در آینده چگونه خواهد بود.

شرکت کپکام قبل از عرضه Street Fighter 6 اعلام کرد که برای آن، انتظار فروش کلی بیش از ۱۰ میلیون نسخه را دارد. باتوجه‌به موفقیت اولیه این بازی، به نظر می‌رسد کپکام کار دشواری برای رسیدن به نقطه عطف برنامه‌ریزی شده نخواهد داشت. بازی Street Fighter 6 در حال حاضر روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Street Fighter 6 چیست؟ آن را با تیم بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا