بازی

اعلام زمان آغاز فیلم‌برداری فیلم The Shrouds به کارگردانی دیوید کراننبرگ

اعلام زمان آغاز فیلم‌برداری فیلم The Shrouds به کارگردانی دیوید کراننبرگ

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تاریخ شروع فیلم‌برداری فیلم بعدی دیوید کراننبرگ، کارگردان فیلم Crimes of the Future (جنایات آینده) مشخص شده است. بنابر گزارش رسانه ددلاین، مراحل فیلم‌برداری فیلم The Shrouds (کفن‌ها) در تاریخ ۱۸ اردیبهشت (۸ می) در شهر تورنتو واقع در کانادا آغاز می‌شود.

ونسان کسل، بازیگر فیلم Black Swan (قوی سیاه)، دیانه کروگر، بازیگر فیلم In the Fade (در محوشدگی) و گای پیرس، بازیگر فیلم Memento (یادگاری) نقش‌های اصلی فیلم The Shrouds را بازی می‌کنند. مدتی قبل دیانه کروگر جایگزین لئا سیدو در پروژه شد. این فیلم همکاری دیگری را برای ونسان کسل و دیوید کراننبرگ رقم می‌زند که در فیلم‌های Eastern Promises (وعده‌های شرقی) و A Dangerous Method (یک روش خطرناک) همکاری داشتند.

در این فیلم ونسان کسل نقش کارآفرین و بیوه مردی غمگین با نام کارش را ایفا می‌کند که یک دستگاه بدیع برای ارتباط با مردگان به‌وسیله قرارگیری در داخل کفن می‌سازد. این ابزار در گورستان مدرن و بحث‌برانگیز کارش نصب می‌شود و به مشتریان امکان تماشای لحظه‌ای تجزیه جسد عزیزان مرحوم‌شان را می‌دهد. این تجارت در آستانه راه‌یابی به بازارهای بین‌المللی است که چندین قبر ازجمله قبر همسر مرحوم کارش تخریب و تقریبا نابود می‌شود. درحالی‌که کارش در تلاش برای کشف انگیزه این حملات است، مجبور به ارزیابی تجارت، ازدواج و وفاداری به همسر مرحومش می‌شود».

سعید بن سعید و مارتین کاتز، تهیه‌کنندگان فیلم Maps to the Stars (نقشه‌های ستاره‌های سینما) به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم The Shrouds فعالیت می‌کنند. دیوید کراننبرگ اخیرا سکان هدایت فیلم Crimes of the Future را در دست داشت و در سریال علمی-تخیلی Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: اکتشاف) به ایفای نقش پرداخت.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا