بازی

تریلر معرفی ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened

تریلر معرفی ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened

استودیوی Frogwares به تازگی تریلر رونمایی از ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened را پخش کرد و در کنار آن خبر از آغاز کمپین کیک‌استارتر این بازی داد. اگرچه هدف اولیه‌ی این سازنده جمع‌آوری کمک هزینه‌ای تا حدود ۷۱ هزار دلار بود، اما اکنون رقمی بیش از ۷۸ هزار دلار برای آن جمع شده است. طبق اعلام Frogwares، این کمپین کیک‌استارتر از امروز تا یک ماه آینده ادامه خواهد داشت.

داستان ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened به مانند نسخه‌ی اصلی در سال ۱۸۸۴ رخ می‌دهد و قرار است به کشمکش‌های بین شرلوک هلمز با یک شخصیت لاوکرفتی به نام Cthulhu Mythos بپردازد. همانطور که کارآگاه مشهور در حال تحقیقات خود پیرامون ناپدید شدن‌های متعدد در اروپا و ایالات متحده است، به سمت یک فرقه‌ی تاریک و خطرناک کشیده می‌شود که Cthulhu را می‌پرستند. با توجه به تجربه‌ی استودیو Frogwares در زمینه‌ی توسعه‌ی بازی‌های لاوکرافتی به مانند The Sinking City، باید جالب باشد که ببینیم کیفیت این بازسازی چگونه خواهد بود.

دانلود ویدیو آپارات

ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened از ابتدا با آنریل انجین 4 بازسازی می‌شود. در کنار ارتقای کیفیت گرافیکی و انیمیشن‌های بهبودیافته، محتوای جدید و داستان گسترده‌ای نیز در انتظار طرفدارها است. این ریمیک قرار است در سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با ما به اشتراک گذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا