بازی

اطلاع کاربران از افزایش یا کاهش زیاد دمای استیم دک در آپدیت تازه

اطلاع کاربران از افزایش یا کاهش زیاد دمای استیم دک در آپدیت تازه

شرکت ولو به‌روزرسانی جدیدی را برای SteamOS یا سیستم‌عامل استیم دک منتشر کرده است که مجموعه‌ای از بهینه‌سازی‌ها و ویژگی‌های تازه را به‌همراه می‌آورد. این به‌روزرسانی که نسخه‌ی ۳.۳ سیستم‌عامل را در دسترس قرار می‌دهد، درکنار سایر موارد دمای بسیار بالا و پایین دستگاه را به کاربران اطلاع می‌دهد.

شرکت Valve صراحتا اعلام کرد که دمای خیلی بالا و پایین محیط برای Steam Deck مناسب نیست و مشکلاتی را برای آن ایجاد می‌کند. این شرکت در گذشته اعلام کرده بود که کامپیوتر گیمینگ قابل حمل آن‌ها در دمای بین ۰ تا ۳۵ درجه‌ی سانتیگراد بهترین عملکرد را خواهد داشت. به‌روزرسانی‌های قبلی بهبودهایی را در بخش عملکرد نظیر بهبود عمر باتری، صفحه‌ی قفل یا Lock Screen تازه و پیشرفت‌های دیگری را برای استیم دک به ارمغان آورد.

استیم دک از محبوبیت زیادی برخوردار است؛ اگرچه از زمان عرضه با مشکل کمبود در بازار دست‌وپنجه نرم می‌کند. شرکت ولو اخیرا از افزایش تولید Steam Deck خبر داد و در ماه ژوئن اعلام کرد که به‌زودی سرعت عرضه‌ی هفتگی آن به خریدارها تا دو برابر افزایش می‌دهد. کمبود این کامپیوتر گیمینگ همه‌کاره تا حد زیادی به‌خاطر تعطیلی مراکز تولیدی تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا بوده است که عرضه‌ی داک مخصوص آن را نیز با تأخیر مواجه کرد.

استیم دک دارای سه مدل مختلف با حافظه‌های ذخیره‌سازی متفاوت است: مدل ۶۴ گیگابایتی با هارد درایو eMMC با قیمت ۳۹۹ دلار، مدل دارای SSD با حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۵۲۹ دلار و مدل دارای SSD با حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایت با قیمت ۶۴۹ دلار. شرکت ولو تمایلی به توسعه‌ی بازی‌های انحصاری برای پلتفرم جدید خود ندارد، اما ظاهرا تمرکز خود را روی تولید آثاری معطوف کرده است که با ویژگی‌های این دستگاه سازگار باشند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا