بازی

شروع تمرینات رایان رینولدز برای بازی در نقش ددپول در فیلم Deadpool 3

شروع تمرینات رایان رینولدز برای بازی در نقش ددپول در فیلم Deadpool 3

فیلم Deadpool 3 با درجه سنی بزرگسال توسط مارول استودیو در دست ساخت است، اما غیبت این فیلم در پنل مارول استودیو در کامیک کان سن دیگو سوالاتی را در مورد زمان شروع تولید و اکران آن ایجاد کرده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم Deadpool به شروع تولید نزدیک‌تر شده است. به‌تازگی دان سالادینو، مربی بدنساز با انتشار تصاویری در اینستاگرام از شروع تمرینات رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول برای حضور در مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Deadpool 3 خبر داده است. در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

شروع تمرینات رایان رینولدز برای بازی در نقش ددپول در فیلم Deadpool 3

شروع تمرینات رایان رینولدز برای بازی در نقش ددپول در فیلم Deadpool 3

سالادینو پیش از این مربی رینولدز در هر دو قسمت فیلم Deadpool بوده و همچنین با او در فیلم Free Guy کار کرده است. سالادینو همچنین سابقه کار با سباستین استن برای بازی در نقش وینتر سولجر را دارد و علاوه‌براین، او به دیوید هاربر برای تغییر ظاهر هاپر در فصل چهارم سریال Stranger Things نیز تمرین داده است. به‌نظر می‌رسد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Deadpool 3 از اواخر سال ۲۰۲۲ یا اوایل سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد و بدین ترتیب می‌توانیم منتظر اکران این فیلم در اوایل سال ۲۰۲۴ باشیم.

شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool 3 را بر عهده دارد. وندی مولینیو و لیزی مولینیو-لوگلین ملقب به خواهران مولینیو که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Bob’s Burgers شناخته می‌شوند، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Deadpool را بر عهده گرفته‌اند. مدتی پیش نیز کوین فایگی، رئیس مارول استودیو به‌صورت رسمی تایید کرد که اتفاقات فیلم Deadpool 3 در داخل دنیای سینمایی مارول جریان دارد و همچنین درجه سنی فیلم بزرگسال (R) خواهد بود.

در هر حال تنها حضور رینولدز در فیلم Deadpool 3 تایید شده است. فیلم Deadpool در سال ۲۰۱۶ روی پرده‌های سینما رفت و بیش از ۷۸۳ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. در ادامه فیلم Deadpool 2 در سال ۲۰۱۸ اکران شد و این فیلم توانست بیش از ۷۸۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. می‌توان انتظار داشت که در پنل مارول استودیو در D23 امسال که ماه آینده برگزار خواهد شد،‌ بالاخره شاهد اعلام تاریخ اکران فیلم Deadpool 3 باشیم.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا