بازی

تغییر کوچک در زمان شروع پخش سریال She Hulk مارول

تغییر کوچک در زمان شروع پخش سریال She Hulk مارول

پخش سریال She-Hulk: Attorney At Law قرار بود از روز چهارشنبه، ۱۷ آگست (۲۶ مرداد) از شبکه دیزنی پلاس آغاز شود، اما اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان شروع پخش سریال شی هالک با یک تغییر کوچک مواجه شده است. مارول استودیو تایید کرد که سریال She-Hulk قرار است به‌جای روزهای چهارشنبه هر هفته، در روزهای پنج‌شنبه به‌صورت هفتگی از دیزنی پلاس پخش شود. بدین ترتیب پخش سریال She-Hulk: Attorney At Law از روز پنج‌شنبه، ۱۸ آگست (۲۷ مرداد) آغاز خواهد شد.

به‌نظر می‌رسد که دلیل تغییر این موضوع عدم پخش سریال She Hulk و سریال Andor در یک روز باشد و بدین ترتیب پخش سریال جدید جنگ ستارگان طبق برنامه از پیش اعلام شده، از روز چهارشنبه، ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) با پخش همزمان سه قسمت اول از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. قسمت پایانی سریال She-Hulk: Attorney At Law قرار است در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) پخش شود و قسمت پایانی فصل اول سریال Andor نیز در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

کاسیان آندور در حال فرار از دست نیروهای امپراطوری در سریال Andor

تاتیانا مازلانی در نقش جنیفر والترز (شی هالک)، مارک رافلو در نقش بروس بنر (هالک)، تیم راث در نقش بیزاری (Abomination)، بندیکت وانگ در نقش وانگ، جمیله جمیل در نقش تیتانیا، رنی الیس گولدزبری، جینجر گونزاگا، جاش سگارا و جان باس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال She-Hulk: Attorney At Law حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کت کویرو (۱، ۲، ۳، ۴، ۸ و ۹) و آنو والیا (۵، ۶ و ۷) وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال She Hulk را بر عهده داشته‌اند.

مقاله‌ مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده دنیای سینمایی مارول

جسیکا گائو، نویسنده سریال Rick and Morty که وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت Pickle Rick را بر عهده داشته و برای آن جایزه امی نیز دریافت کرده، رهبری تیم نویسندگان سریال She-Hulk: Attorney At Law را بر عهده دارد. سریال She-Hulk در ۹ قسمت تولید شده است که انتظار می‌رود مدت زمان هر قسمت این سریال کمدی قضایی حدود ۳۰ دقیقه باشد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا