بازی

شروع مراحل فیلمبرداری فیلم علمی تخیلی جدید بونگ جون هو با بازی رابرت پتینسون

شروع مراحل فیلمبرداری فیلم علمی تخیلی جدید بونگ جون هو با بازی رابرت پتینسون

ماه دی گذشته اعلام شد که بونگ جون هو، کارگردان برنده جایزه اسکار برای کارگردانی فیلم انگل وظیفه کارگردانی یک فیلم علمی تخیلی بدون نام را بر عهده گرفته است و رابرت پتینسون، بازیگر نقش بتمن قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم علمی تخیلی و مورد انتظار آغاز شده است. کولایدر به نقل KFTV گزارش داد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mickey7 در استودیو فیلمسازی Leavesden Studios در بریتانیا آغاز شده است.

رابرت پتینسون، مارک رافلو، تونی کولت، نائومی آکی و استیون یئون، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Mickey7 حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. بونگ جون هو وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم علمی تخیلی را بر عهده دارد. استودیو فیلمسازی Leavesden Studios درواقع به برادران وارنر تعلق دارد. جون هو به‌دنبال ساخت یک انیمیشن و یک فیلم دیگر به زبان کره‌ای نیز است.

بونگ جون هو که برای فیلم Parasite موفق شد ۳ جایزه اسکار دریافت کند، طی این سال‌ها آثار دیگری چون فیلم Barking Dogs Never Bite، فیلم Memories of Murder، فیلم The Host، فیلم Mother، فیلم Snowpiercer و فیلم Okja را نیز کارگردانی کرده است. رمان Mickey7 در بهمن گذشته منتشر شد که تمرکز این فیلم علمی تخیلی روی مردی است که برای استعمار دنیای یخی نیفلهایم فرستاده می‌شود. هر زمانی‌که مأموریت خطرناک یا حتی انتحاری وجود داشته باشد، این مأموریت به میکی داده می‌شود.

پس از هر بار مرگ، او با بدن جدیدی بازسازی می‌شود که بسیاری از خاطرات او دست نخورده باقی‌مانده است. پس از ۶ بار مرگ، میکی7 شرایط قرارداد خود را متوجه می‌شود. اگرچه فیلم جدید بونگ جون هو قرار است براساس رمان Mickey7 ساخته شود، اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که قابل انتظار است بونگ جون هو تغییرات مدنظرش را ایجاد کند و طبق انتظار شاهد یک اقتباس کاملا وفادار نباشیم.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا