بازی

انتشار تریلر جدید سریال جنگ ستارگان با نام Andor | تغییر زمان پخش

انتشار تریلر جدید سریال جنگ ستارگان با نام Andor | تغییر زمان پخش

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از سریال Andor منتشر شده است. لوکاس فیلم امروز تریلر جدید و رسمی سریال بعدی دنیای جنگ ستارگان را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر بیشتری اتفاقات آن هستیم که در آن شورشیان در حال همکاری برای یافتن راهی برای ضربه زدن به امپراطوری هستند و در طی آن برخی از اعضای آن مثل کاسیان آندور به نیروهای امپراطوری نفوذ می‌کنند تا اطلاعات مهمی را سرقت کنند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین لوکاس‌فیلم از تأخیر سه‌هفته‌ای شروع پخش سریال Andor خبر داده است و بدین ترتیب پخش سریال پیش درآمد فیلم Rogue One قرار نیست از روز چهارشنبه، ۳۱ آگست (۹ شهریور) از دیزنی پلاس آغاز شود و حالا پخش سریال جدید جنگ ستارگان از روز چهارشنبه، ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) با پخش همزمان سه قسمت اول از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. علاوه‌بر تریلر، لوکاس‌فیلم پوستر جدیدی از سریال Andor را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

پوستر رسمی سریال Andor

فصل اول سریال Andor در ۱۲ قسمت تولید شده است و لوکاس‌فیلم ساخت فصل دوم سریال جنگ ستارگان را نیز تایید کرد که فصل دوم سریال آندور نیز قرار است در ۱۲ قسمت تولید شود. تونی گیلروی به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده و نویسنده در سریال Andor حضور دارد و توبی هاینس، کارگردان سریال Sherlock وظیفه کارگردانی حداقل سه قسمت از سریال Rogue One را بر عهده داشته است. علاوه‌بر هاینس، بن کارون و سوزانا وایت نیز به‌عنوان کارگردان در سریال جدید جنگ ستارگان حضور داشته‌اند.

دیگو لونا در نقش کاسین آندور، آدریا آرجونا، جنویو اورایلی در نقش مان ماتما، استلان اسکاشگورد، دنیس گاف، کایل سالر، فارست ویتاکر در نقش ساو گرگرا، فیونا شاو و رابرت امس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Andor حضور دارند و به ایفای پرداخته‌اند. سریال Andor به‌عنوان یک سریال جاسوسی و هیجان‌انگیز توصیف شده است که تمرکز آن روی مأموریت‌های جاسوسی بسیار خطرناک برای بازگرداندن امید به کهکشان است که سال‌ها است امپراطوری سراسر آن را فرا گرفته و شورشیان در حال مبارزه با آن هستند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا