بازی

اجرای بازی‌های مجموعه متال گیر با رزولوشن 720P روی کنسول های نسل ۹

اجرای بازی‌های مجموعه متال گیر با رزولوشن 720P روی کنسول های
نسل ۹

بازی‌های متال گیر سالید ۲ و ۳ در Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه در نینتندو سوییچ اجرا می‌شوند.

اخیرا نخستین پیش‌نمایش‌های بازی Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 منتشر شد که حاوی یک خبر بد برای کسانی است که انتظار بهبودهای بصری بازی‌های این کالکشن را داشتند. همان‌طور که رسانه Nintendo Life تأیید کرد، متال گیر سالید ۲ و متال گیر ساالید ۳ مانند HD Collection با رزولوشن 720p اجرا می‌شوند.

شرکت Konami در رابطه با عملکرد نسخه ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 اظهار داشت: «از نسخه‌های HD Collection هر دو بازی MGS2 و MGS3 برای پورت استفاده شده است. بنابراین از نظر نحوه اجرا و عملکرد مشابه کالکشن محصول ۲۰۱۲ خواهند بود». با اینکه بازی‌های HD Collection از نرخ ۶۰ فریم پشتیبانی می‌کنند، اما نسخه دوم و سوم در نینتندو سوییچ تنها با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند.

جالب اینکه لوگوی ©2012 Konami در منوهای بازی Metal Gear Solid 2 و بازی Metal Gear Solid 3 به نمایش در می‌آید و در نام آن‌ها هیچ اشاره‌ای به HD Edition نمی‌شود. اگر نگاهی به دیگر کالکشن‌های HD کونامی نظیر Silent Hill HD Collection بیندازید، متوجه می‌شوید که نباید در این زمینه توقع زیادی از این ناشر داشت.

بازی Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 در تاریخ ۲ آبان ۱۴۰۲ (۲۴ اکتبر ۲۰۲۳) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. ظاهرا نسخه دوم این کالکشن نیز در دست تولید قرار دارد که شامل بازی Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots، بازی Metal Gear Solid 5 و بازی Metal Gear Solid: Peace Walker می‌شود.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا