بازی

لغو سریال The Wilds پس از دو فصل توسط آمازون

لغو سریال The Wilds پس از دو فصل توسط آمازون

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه آمازون سرانجام سرنوشت سریال The Wilds را تایید و اعلام کرده است. آمازون اعلام کرد که این سریال درام نوجوانانه پس از دو فصل لغو شده است و قرار نیست برای فصل سوم بازگردد. فصل اول سریال The Wilds در دسامبر ۲۰۲۰ پخش شد و توانست مورد توجه منتقدان و بینندگان آمازون قرار بگیرد. پس از آن این سریال برای فصل دوم تمدید شد و فصل دوم سریال The Wilds در بهار امسال از آمازون پخش شده بود، اما پس از پایان پخش اطلاعاتی از وضعیت سریال در دسترس نبود.

سریال The Wilds داستانی گروهی از دختران نوجوان و دبیرستانی را دنبال می‌کند که پس از سقوط هواپیمای آن‌ها در یک جزیره خالی از سکنه، باید برای زنده ماندن و بقا تلاش کنند. در ادامه مشخص می‌شود که حضور این دختران در جزیره تصادفی نیست. سوفیا علی، شنون بری، جنا کلاوس، میا هیلی، رین ادواردز، هلنا هاوارد، ارانا جیمز، سارا پیجین، دیوید سالیوان، تروی وینبوش و ریچل گریفیتس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Wilds حضور داشته و به ایفای نقش پرداختند.

سارا استرایکر وظیفه ساخت سریال The Wilds را بر عهده داشته است. ریچل گریفیتس در اینستاگرام خود در واکنش به این خبر گفت به بازیگران جوان سریال و دستاوردهایی که در طول دو فصل به‌دست‌ آورده‌اند، افتخار می‌کند. شنون بری دیگر بازیگر سریال است که تجربه ۴ سال حضور در آن را فوق‌العاده توصیف کرد و از همه عوامل تولید و بازیگران تشکر کرد. در حال حاضر آمازون توضیحی در مورد دلیل لغو سریال The Wilds اعلام نکرده است.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا