بازی

معرفی ماد Half-Life: Incursion با یک تریلر

معرفی ماد Half-Life: Incursion با یک تریلر

سازندگان بزرگ‌ترین ماد بازی Half-Life: Alyx با عنوان Half-Life: Incursion با یک تریلر خبر از انتشار آن دادند. این ماد هم‌اکنون ازطریق SteamVR در دسترس است. در این ماد بازیکنان بار دیگر در نقش قهرمان بازی اصلی به اسم Alyx Vance قرار خواهند گرفت و باید از ناحیه‌ی خطرناک Quarantine Zone فرار کنند.

در این ماد به مانند خود مراحل بازی Half-Life: Alyx، بازیکنان باید از هوش و قدرت رزمی Alyx و پشتیبانی راسل برای بازگشت به City 17 استفاده کنند. همچنین به نظر می‌رسد که ماد Half-Life: Incursion یک رویکرد اکشن و مبارزه‌محورتر نسبت به بازی اصلی دارد. در تریلر آن شاهد مبارزات چالش‌برانگیز و مخفی‌کاری‌های زیادی هستیم.

دانلود ویدیو از آپارات

ابزارهای مادسازی برای بازی Half-Life: Alyx اندکی پس از عرضه‌ی آن در سال ۲۰۲۰ در دسترس افراد علاقه‌مند قرار گرفتند. این ابزارها که از پشتیبانی Steam Workshop برخوردار هستند، به سازندگان این امکان را می‌دهند که به‌راحتی مادهایی را برای بازی Half-Life: Alyx بسازند و آن‌ها را منتشر کنند.

در اوایل سال جاری میلادی شایعه‌ای منتشر شد که به انتشار بازی Half-Life: Alyx روی هدست واقعیت-مجازی PS VR2 اشاره داشت. در آن زمان نیک بیکر که خود را اینسایدر به شمار می‌آورد و یکی از بنیانگذارهای پادکست XboxEra است، ادعا کرد بازی Half-Life: Alyx روی هدست واقعیت-مجازی کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. وی گفت که سونی و ولو قراردادی برای انتشار بازی واقعیت Half-Life: Alyx روی پلی استیشن وی‌آر 2 امضا کرده‌اند.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این ماد و جدیدترین اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا