بازی

تاخیر زمان عرضه بازی Season: A Letter to the Future تا سال ۲۰۲۳

تاخیر زمان عرضه بازی Season: A Letter to the Future تا سال ۲۰۲۳

طبق جدیدترین اخبار، زمان انتشار بازی Season: A Letter to the Future به تعویق افتاده است. استودیو Scavengers در ابتدا زمان انتشار را برای پاییز ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی کرده بود، اما هم‌اکنون آن را به سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۳ موکول کرده است.

در همین راستا استودیوی بازی‌سازی Scavengers ازطریق یک پست طولانی در توییتر این تأخیر را اعلام کرد. این استودیو تلاش تیم سازنده برای ارتقای کیفیت بازی بدون قربانی کردن سلامت و رفاه کارکنان خود را یکی از دلایل این تأخیر می‌داند. در بیانیه‌ی این استودیو آمده است:

«ما می‌خواهیم مطمئن شویم که می‌توانیم روی ارتقای کیفیت نهایی بازی کار کنیم؛ بدون اینکه روی رفاه کارکنان تیم ما تأثیر بگذارد. Season همیشه یک کار عاشقانه برای تیم به شمار آمده است و این زمان اضافی به ما اجازه می‌دهد تا بازی را به همان تجربه‌ی خاصی که در نظر داریم، تبدیل کنیم».

کارکترهای بازی Season: A Letter to the Future

بازی Season: A Letter to the Future در سال ۲۰۲۰ معرفی شد. به نظر می‌رسد این بازی عمدتا روی اکتشاف متمرکز خواهد بود و بازیکنان نقش زنی را بر عهده می‌گیرند که در تلاش است پیش از نابودی فصل، آن را حفظ کند. این بازی قرار است طی سه ماه نخست سال ۲۰۲۳ میلادی روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا