بازی

تایید بازگشت هنری کویل برای نقش سوپرمن در فیلم های آینده دی سی

تایید بازگشت هنری کویل برای نقش سوپرمن در فیلم های آینده دی سی

مدتی پیش بود که مشخص شد شخصیت سوپرمن با بازی هنری کویل در صحنه پس از پایان فیلم Black Adam قرار است با بلک ادم با بازی دواین جانسون ملاقات کند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت مرد پولادین در آثار آینده دنیای دی سی رسما تایید شده است. هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن با انتشار پیامی در اینستاگرام شخصی خود رسما تایید کرد که او در فیلم‌های آینده دی سی برای نقش سوپرمن باز خواهد گشت.

کویل در بخشی از پیام خود گفت: «من می‌خواستم قبل از انتشار این پست تا آخر هفته صبر کنیم، چون می‌خواستم اول به شما اجازه دهم فیلم Black Adam را تماشا کنید. حالا که تعداد زیادی از شماها فیلم بلک ادم را تماشا کردید، می‌خواهم این خبر را رسمی کنم. من به‌عنوان سوپرمن برگشتم. چیزی که در فیلم Black Adam دیدید فقط یک بخش کوچک از این موضوع است و چیزهای بیشتری در راه است که باید آن را تماشا کنید.»

بازگشت هنری کویل در نقش سوپرمن

طرفداران مدت زیادی است که تلاش می‌کند تا هنری کویل برای نقش سوپرمن بازگردد، اما در حال حاضر مشخص نیست که بازگشت مرد پولادین در کدام فیلم‌ها خواهد بود و آیا این موضوع شامل فیلم‌های مستقل سوپرمن نیز خواهد شد یا برادران وارنر برنامه متفاوت دیگری برای این ابرقهرمان محبوب DC دارد. بااین‌حال، گروهی اعتقاد دارند که او حداقل برای یک فیلم Superman باز خواهد گشت که در حال حاضر این پروژه تایید نشده دارای نویسنده یا کارگردانی نیست.

بااین‌حال، برخی اعتقاد دارند که سوپرمن احتمالا در ابتدا در دنباله فیلم Black Adam باز خواهد گشت و سپس می‌توانیم منتظر بازگشت او در آثار بیشتر از جمله فیلم مستقلش باشیم. کویل برای اولین‌بار نقش سوپرمن را در فیلم Man of Steel در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی زک اسنایدر بازی کرد و سپس برای بازی در نقش مرد پولادین در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice در سال ۲۰۱۶، نسخه اکران فیلم Justice League در سال ۲۰۱۷ و نسخه زک اسنایدر فیلم زک اسنایدر در سال ۲۰۲۱ بازگشته است.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا