بازی

انتشار نسخه نسل ۹ بازی What Remains of Edith Finch

انتشار نسخه نسل ۹ بازی What Remains of Edith Finch

مدتی قبل بازی What Remains of Edith Finch در تایوان برای کنسول‌های نسل ۹ رده‌بندی سنی شد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این محصول روایت-محور اول-شخص در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار گرفته است. نسخه‌ی نسل نهم بازی از رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید تریلر نسخه‌های تازه را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی What Remains of Edith Finch در آوریل ۲۰۱۷ برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر شد و سپس در دسترس کاربران ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ قرار گرفت. این بازی داستان ادیث فینچ را روایت می‌کند که اعضای خانواده‌ی خود را به‌ اشکال مختلف از دست داده است و تنها عضو زنده خانواده به‌حساب می‌آید. همان‌طور که ادیث در املاک خانوادگی کاوش می‌کند، بازیکن‌ها می‌توانند زندگی اعضای خانواده را در روز مرگ تجربه کند.

هر یک از داستان‌های بازی What Remains of Edith Finch در برهه‌های زمانی مختلفی روایت می‌شوند و عناصر گیم‌پلی منحصربه‌فردی نظیر حل معما را ارائه می‌دهند. این بازی در زمان عرضه مورد تحسین بسیاری از منتقدها قرار گرفت و جایزه‌ی بهترین روایت مراسم The Game Awards سال ۲۰۱۷ و جایزه‌ی بهترین بازی مراسم BAFTA Game Awards سال ۲۰۱۸ را به‌دست آورد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا