تکنولوژی

جدیدترین رندرهای ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 اکتیو را ببینید

جدیدترین رندرهای ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 اکتیو را ببینید

وب‌سایت 91mobile گزارش داده است که شیائومی در حال کار روی ساعت هوشمند واچ S1 اکتیو است. این شرکت اخیرا از ساعت واچ S1 رونمایی کرده بود.

حالا یک افشاگر مطرح به نام آگاروال رندرهای واچ S1 اکتیو را منتشر کرده است که دید بسیار خوبی از آن در اختیار ما قرار می‌دهد. آگاروال همچنین گفته است که شیائومی به‌زودی نسخه جهانی سری شیائومی ۱۲ را عرضه خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

  • ایده جالب شیائومی برای ساعت هوشمند آینده اش را ببینید
  • رندرهای سه بعدی ساعت هوشمند فیس بوک را ببینید

طبق شایعات، ساعت هوشمند گلکسی واچ S1 اکتیو شیائومی مجهز به یک پنل دایره‌ای و بندهای سیلیکونی اسپورت خواهد بود و دو دکمه مجزا در بدنه خود خواهد داشت که کار کردن با این ساعت را راحت‌تر خواهند کرد. این ساعت هوشمند همچنین دارای قابلیت‌های متنوعی برای فعالیت‌های ورزشی خواهد بود و طبق رندرهای امروز  احتمالا در سه رنگ مشکی، آبی و سفید عرضه خواهد شد.

واچ S1 اکتیو

انتظار می‌رود این ساعت مجهز به یک نمایشگر ۱.۴۳ اینچی آمولد و یک باتری ۴۷۰ میلی‌آمپرساعتی باشد. واچ S1 اکتیو همچنین از استاندارد ضدآب 5ATM پشتیبانی خواهد کرد و شامل بیش از ۱۱۷ مود ورزشی خواهد بود. این ساعت دارای میکروفن و اسپیکر نیز خواهد بود.

اما درباره نسخه جهانی سری شیائومی ۱۲ باید بگوییم که این نسخه تفاوت چندانی با نسخه چینی خود نخواهند داشت و تنها تغییر ظاهری آن‌ها این خواهد بود که یک علامت 5G به قاب پشت آن‌ها اضافه خواهد شد.

شیائومی ۱۲

انتظار می‌رود این سری در رنگ‌های مشکی، آبی و صورتی عرضه بشود. ظاهرا قیمت نسخه جهانی گوشی‌های شیائومی ۱۲‌، شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی ۱۲ ایکس به‌ترتیب ۸۹۹، ۱۰۹۹ و ۶۰۰ یورو خواهد بود.

منبع: Gizchina

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا