تکنولوژی

سامسونگ از گوشی های گلکسی A13 و گلکسی A23 رونمایی کرد

سامسونگ از گوشی های گلکسی A13 و گلکسی A23 رونمایی کرد

سامسونگ قصد دارد امسال جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی A خود را معرفی کند و امروز از دو گوشی گلکسی A13 4G و گلکسی A23 4G رونمایی کرده است.

هر دو گوشی جدید سامسونگ از پوشش گوریلا گلس ۵ برای محافظت از نمایشگر استفاده می‌کنند و انرژی آن‌ها را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۲۵ وات تامین می‌کند.

گلکسی A13

گوشی گلکسی A13 مجهز به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی TFT LCD با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است و کار پردارش آن را تراشه ۸ هسته‌ای اگزینوس ۸۵۰ با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز در کنار ۳/۴/۶ گیگابایت رم و ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بر عهده دارد. این گوشی در بخش نرم‌افزار، اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 را اجرا خواهد کرد.

گلکسی A13

گلکسی A13 در بخش دوربین از یک سیستم دوربین چهارگانه شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین سلفی آن یک حسگر ۸ مگاپیکسلی است. این گوشی دارای ابعاد ۱۶۵.۱x۷۶.۴x۸.۸ میلیمتر و وزن ۱۹۵ گرم بوده و در رنگ‌های آبی، سفید، مشکی و صورتی عرضه خواهد شد.

گلکسی A23

درباره گوشی گلکسی A23 باید بگوییم که این گوشی از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی TFT LCD با رزولوشن FHD+ و نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز بهره می‌برد و کارهای پردازشی آن را تراشه ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۸۰ با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز در کنار ۴/۶/۸ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بر عهده خواهد داشت. در بخش نرم‌افزار نیز شاهد اجرای اندروید ۱۲ در کنار رابط کاربری One UI 4.1 خواهیم بود.

گلکسی A23

گلکسی A23 در بخش دوربین مجهز به چهار دوربین شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی آن نیز یک حسگر ۸ مگاپیکسلی است. یک حسگر اثرانگشت نیز در لبه کناری آن وجود دارد که به‌صورت یکپارچه با دکمه پاور عمل می‌کند. این گوشی دارای ابعاد ۱۶۵.۴x۷۶.۹x۸.۴۴ میلیمتر و وزن ۱۹۵ گرم است و در رنگ‌های آبی، سفید، مشکی و صورتی عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره این دو گوشی میان‌رده چیست؟ آیا طراحی و مشخصات آن‌ها را می‌پسندید؟

منبع: Gizmochina

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا