فناوری

حذف حساب های پیشنهادی در اینستاگرام

حذف حساب های پیشنهادی در اینستاگرام

مجله خبری بیکینگ – گزارش‌ها حاکی از آن است که در برخی مواقع اینستاگرام یک لیست پیشنهادی از اکانت کاربران را در اختیارتان قرار می‌دهد تا به راحتی افراد آشنایی که نام کاربریشان را نمی‌دانید پیدا کنید.

 به نقل از technologianews؛ گاهی اوقات ممکن است بخواهید این پیشنهادات را از صفحه اینستاگرام خود پاک کنید، در ادامه این خبر به ترفندهایی برای حذف این پیشنهادات اشاره شده است.

چگونه پیشنهادات را حذف کنیم؟

یکی از راه‌های اساسی حذف حساب‌های پیشنهادی این است که در فید خود پیمایش کرده و سپس گزینه «X» را در گوشه سمت راست بالای کادر انتخاب کنید. برای سرعت بخشیدن به روند حذف همه افراد از این لیست، روی گزینه انتخاب همه که در گوشه سمت راست بالای برگه قرار دارد، ضربه بزنید.

دومین راه حل حذف پیشنهادات فالوور در اینستاگرام این است که روی عکس پروفایل خود ضربه  زده سپس گزینه سه نقطه را انتخاب کنید. پس از آن روی گزینه Follow and Followers کلیک کرده و  در آخر تیک زیر Friends on Instagram را بردارید.

 گاهی اوقات اینستاگرام براساس مخاطبین همگام شده شما پیشنهاداتی را انتخاب می‌کند. برای اینکه از اینستاگرام بخواهید اضافه کردن افرادی را که شماره شما را دارند، لغو کند، باید مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا از مرورگر وب خود وارد اینستاگرام شده سپس روی عکس نمایه، Edit Profile و  Manage Contacts کلیک کنید. در آخر برای تایید روی Delete All و Delete ضربه بزنید.

حذف فهرست پیشنهادات

به خاطر داشته باشید که این امر مانع از آپلود مجدد مخاطبین اینستاگرام در آینده نمی‌شود. افزون بر مراحل بالا یک مرحله دیگر نیز وجود دارد.  ابتدا به اینستاگرام رفته، سپس روی سه نقطه ضربه زده،گزینه تنظیمات را انتخاب کرده و در آخر روی دکمه کنار همگام سازی مخاطبین برای جدا کردن مخاطبین خود ضربه بزنید.

گفتنی است که با انجام مراحل بالا می‌توانید به طور کامل از پیشنهادات اینستاگرام برای دنبال کردن افراد جلوگیری کنید.


بیشتر بخوانید

  • از اینکه چه کسانی وارد حساب اینستاگرام شما شده‌اند، اطلاع دارید؟

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا