فناوری

ایرتگ اپل؛ گجت هوشمندی که معلوم نیست چه کاره است!/ عکس

ایرتگ اپل؛ گجت هوشمندی که معلوم نیست چه کاره است!/ عکس

دستگاه ردیاب ایرتگ (AirTag) اپل با وجود اینکه از زمان معرفی آن در دو سال پیش با نگرانی‌های امنیتی و مسائل مربوط به حریم خصوصی روبرو شده است، همچنان موردعلاقه علاقه‌مندان به دنیای فناوری است. حالا در گزارش جدیدی گفته شده که غول کوپرتینویی در حال کار روی نسل دوم ایرتگ است که احتمالاً تا اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

مینگ-چی کو، تحلیلگر شناخته شده محصولات اپل در توییت جدید خود ادعا کرده که نسخه بعدی ایرتگ «احتمالاً در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ وارد مرحله تولید انبوه خواهد شد». با این حال، کو به‌طور دقیق اشاره نکرده که آیا نسل بعدی ردیاب اپل در همان بازه زمانی نیز به بازار عرضه خواهد شد یا خیر.

ارتباط ردیاب ایرتگ ۲ اپل با هدست ویژن پرو

ایرتگ اپل؛ گجت هوشمندی که معلوم نیست چه کاره است!/ عکس

او همچنین اشاره کرد که این ردیاب می‌تواند با هدست ویژن پرو آینده اپل ارتباط داشته باشد: «معتقدم که اپل در حال ساخت اکوسیستم محاسبات مکانی جدیدی است که در آن هدست ویژن پرو به‌عنوان هسته اصلی عمل می‌کند و می‌تواند به دستگاه‌های دیگر از جمله ردیاب AirTag ۲ متصل شود.»

به جز این موارد، کو اطلاعات بیشتری درباره نسخه جدید ردیاب ایرتگ و همچنین ویژگی‌های احتمالی آن ارائه نکرده است. هرچند این ردیاب‌ها به کاربران کمک می‌کنند تا لوازم خود را پیدا کنند، اما به دلیل نگرانی‌هایی که به مردم اجازه می‌دهند از آن‌ها برای تعقیب دیگران استفاده کنند، مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

همچنین ادعای کو مبنی بر اینکه تولید انبوه نسل دوم ایرتگ سال آینده آغاز خواهد شد، نشان می‌دهد که نسل اول این دستگاه از نظر فروش انتظارات اپل را برآورده کرده است. با این وجود، هنوز باید منتظر اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه باشیم که قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و مزایای آن نسبت به نسل اول AirTag را مشخص می‌کند. از طریق مطلب «بررسی ایرتگ اپل؛ دیوایس ۳۰ دلاری با محدودیت‌های فراوان» می‌توانید بیشتر با ردیاب اپل آشنا شوید.

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا