بازی

معرفی بازی اکشن و علمی-تخیلی Glaciered با یک تریلر

معرفی بازی اکشن و علمی-تخیلی Glaciered با یک تریلر

استودیوی بازی‌سازی Snowblind به‌تازگی از اولین بازی بزرگ خود رونمایی کرد. این بازی اکشن و ماجراجویی به نام Glaciered بازیکنان را به یک سفر علمی-تخیلی در ۶۵ میلیون سال آینده‌ی زمین می‌برد. با مشاهده‌ی تریلر معرفی می‌توان فهمید که ماجراجویی بازی Glaciered حول کاوش در دریاهای پوشیده از یخ و اقیانوس‌های زیر یخچال‌های طبیعی زمین می‌چرخد. همچنین اطلاعاتی در صفحه‌ی استیم این بازی منتشر شده است که نشان می‌دهد بازیکنان نقش گونه‌ای از جانور به نام Tuai را بر عهده می‌گیرند که درواقع گونه‌ای جدید از نسل پرندگان و جانشینان دایناسورها به شمار می‌آیند.

بازی Glaciered شامل نبردهای Real-Time می‌شود که ترکیبی از حملات نزدیک و دوربرد است. همچنین امکان ترکیب کردن حملات با قابلیت‌های ویژه در بازی وجود دارد. بازیکنان می‌توانند از قدرت‌های رده‌ی خونی پرنده-دایناسور خود استفاده کنند که به آن‌ها اجازه‌ی کنترل گرما و سرما را می‌دهد. همچنین یک سیستم ارتقای مهارت و پیشرفت برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که به آن‌ها مهارت‌های جدید به مانند شنای سریع یا تیغه‌های کریستالی موقت را می‌دهد.

به نظر می‌رسد کاوش در دریاهای یخ‌زده بخش مهمی از بازی Glaciered خواهد بود. به‌گفته‌ی ساندگان، بازی دارای اکوسیستم‌های منحصربه‌فرد در سراسر جهان خود است. درکنار این اطلاعات، تصاویری از بازی منتشر شده‌اند که جانوران مختلف، محیط‌های آبی یا یخچال‌های طبیعی و دشمنانی از رده‌ی کروکودیلیا بزرگ را به نمایش می‌گذارند.

بازی Glaciered از ویژگی‌های گرافیکی مدرن مانند RTX Nvidia برای ردیابی پرتو، DLSS و رزولوشن 8K برای تکسچرهای شخصیت‌های اصلی پشتیبانی خواهد کرد.

مشاهده‌ی ویدئو در آپارات

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با تیم بیکینگ در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا