بازی

سیستم جدید دریبل و شوت در تریلر گیم پلی بازی FIFA 23

سیستم جدید دریبل و شوت در تریلر گیم پلی بازی FIFA 23

در جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز گفت که به‌لطف تکنولوژی HyperMotion2 قرار است فیفا ۲۳ تفاوت‌هایی قابل‌توجه با قسمت‌های قبلی این مجموعه داشته باشد. شرکت EA می‌گوید که حمله، دفاع، لحظات کلیدی در مسابقه و حتی سیستم کلی حرکت بازیکن‌ها دچار تغییر شده است. تریلر گیم‌پلی بازی FIFA 23 پخش شد تا همین تغییرات را به نمایش بگذارد.

مکانسیم جدید شوت قدرتمند، یکی از سیستم‌های گیم‌پلی بازی است که در تریلر معرفی می‌شود. شرکت EA می‌گوید که بازیکن‌های مسلط روی گیم‌پلی با رفتن به سراغ شوت‌های قدرتمند و خاص، ریسکی را می‌پذیرند که می‌تواند نتیجه‌ای عالی را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد. در این بین فناوری ظاهرا مهمی هم در بازی قرار دارد که فقط روی نسخه‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، Stadia و PC فیفا 23 فعال است؛ Advanced Impact Physics که تاثیرگذاری طبیعی اندام‌های هر بازیکن روی توپ موقع برخورد با آن را افزایش می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

تاثیرگذاری بیشتر بازیکن روی ضربات کاشته، بهبود فیزیک بازی و پیشرفت هوش مصنوعی بازیکن‌های تیم، از جمله مواردی هستند که تیم سازنده در تریلر گیم‌پلی بازی فیفا ۲۳ به آن‌ها اشاره می‌کند. البته که باید صبر کرد که بازی از راه برسد و سپس دید که کاربرها چه‌قدر از همه‌ی تغییرات، راضی یا ناراضی هستند.

بازی فیفا 23 در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، Stadia و کامپیوتر منتشر می‌شود. با اینکه محصول مورد بحث در ظاهر برای نینتندو سوییچ هم عرضه خواهد شد، شوربختانه قرار نیست که در نسخه سوییچ شاهد پیشرفت‌های قابل اعتنا باشیم.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا