علم و دانش

عملکرد فاجعه‌بار شیائومی ۱۴ در تست دوربین DxOMark!

عملکرد فاجعه‌بار شیائومی ۱۴ در تست دوربین DxOMark!

به گزارش خبرگزاری بیکینگ، شیائومی ۱۴ طبق رده‌بندی DxOMark در بخش دوربین توانست با کسب امتیاز ۱۳۸ در رتبه‌ی ۲۸ قرار بگیرد که نتیجه‌ای ناامیدکننده محسوب می‌شود. بدین ترتیب شیائومی ۱۴ نمی‌تواند وارد فهرست بهترین گوشی از نظر دوربین شود.

DxoMark توانایی دوربین‌ گوشی شیائومی مدل ۱۴ را در عکس‌های ثابت، بوکه، ویدیو، زوم و دیگر جنبه‌ها بررسی کرده است. پرچمدار شیائومی در بخش گوشی‌های پریمیوم DxOMark جایگاه سوم را کسب کرد. اگر قیمت گوشی‌ بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ دلار باشد، در فهرست موبایل‌های پریمیوم DxOMark قرار می‌گیرند.

عملکرد فاجعه‌بار شیائومی ۱۴ در تست دوربین DxOMark!

شیائومی ۱۴ از دوربین اصلی با حسگر ۱/۱٫۳۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی و لنزی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و دیافراگم f/1.6، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با OIS و فاصله‌ی کانونی ۷۵ میلی‌متری بهره می‌برد.

شیائومی ۱۴ در نور کم ویدیوهای با کیفیتی نمی‌گیرد در نور شدید هم چهره‌ها کنتراست پایینی دارند و نمی‌تواند جزئیات زیادی از تصویر به‌نمایش بگذارد.

DxOMark به پیشرفت‌های مختلف دوربین شیائومی ۱۴ نسبت‌به شیائومی ۱۳ اشاره کرد. پرچمدار شیائومی توانست سطح بالایی از جزئیات را -هم در عکس‌ و هم در ویدیو- در شرایط نوری مساعد حفظ کند.

227227

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا