علم و دانش

این گوشی از سه جا تا می‌شود!/ عکس

این گوشی از سه جا تا می‌شود!/ عکس

به گزارش خبرگزاری بیکینگ، گوشی‌های تاشدنی به‌تازگی توانسته‌اند مشتریان بیشتری را در بازار پیدا کنند. هواوی که نقش پررنگی در این حوزه ایفا می‌کند، مشغول ساخت گوشی جدیدی با سه لولا است. شایعه شده است که این گوشی در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۴ عرضه می‌شود.

بر اساس گزارش زومیت، منابع متعدد ازجمله تایوان تک‌نیوز می‌گویند که هواوی شروع به خرید انبوه مواد اولیه برای پروژه‌ی گوشی تاشدنی جدیدش کرده است. باتوجه‌به همکاری هواوی با تأمین‌کنندگان، مشخص است گوشی سه‌بارتاشو به خط‌تولید بسیار نزدیک شده است. مدل جدید گوشی هواوی احتمالاً طراحی تاشدنی به فرم Z یا S خواهد داشت. صفحه‌نمایش آن مانند دیگر گوشی‌های تاشو حدود ۶٫۴ اینچ خواهد بود.

این گوشی از سه جا تا می‌شود!/ عکس

هواوی ثبت پتنت با محوریت گوشی‌های تاشو را از اوایل سال ۲۰۲۱ شروع کرده و از آن زمان در حال تحقیق و توسعه‌ درباره‌ی این فناوری بوده است. گوشی هواوی میت Xs و هواوی P50 پاکت از بهترین گوشی های تاشو بازار هستند.

این گوشی از سه جا تا می‌شود!/ عکس

پیش‌بینی شده بود که گوشی‌های سه‌بارتاشو هواوی تا پایان سال ۲۰۲۳ عرضه شوند. اکنون با تأخیر در توسعه‌ی این گوشی‌ها، عرضه‌ی آن‌ها هم‌زمان با افزایش تقاضا برای گوشی تاشو در بازار خواهد بود. حجم عرضه‌ی گوشی‌های‌ تاشو در سال ۲۰۲۳ با ۱۵٫۷ میلیون دستگاه، کمتر از انتظار بود. براساس پیش‌بینی تحلیلگران، ابعاد این بازار با رشد ۱۲٫۳ درصدی به ۱۷٫۳ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۴ می‌رسد.

227323

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا