تکنولوژی

اولین رندرهای سونی اکسپریا 1 IV فاش شد

اولین رندرهای سونی اکسپریا 1 IV فاش شد

سونی قرار است گوشی اکسپریا 1 IV را به‌عنوان جایگزین اکسپریا 1 III معرفی کند و حالا رندرهای این گوشی پرچمدار فاش شده است که دید بسیار خوبی از آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

بر اساس این رندرها، سونی اکسپریا 1 IV از نظر طراحی تفاوت چندانی با مدل قبلی خود نخواهد داشت و همچنان از یک فریم فلزی در کنار نمایشگر بلندی با نسبت تصویر ۲۱:۹ بهره خواهد برد. تنها تفاوت این گوشی با مدل قبلی‌اش حذف دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت خواهد بود. حتی جک هدفون صوتی نیز سر جای خودش باقی مانده است.

سونی اکسپریا 1 IV

طبق شایعات، سونی اکسپریا 1 IV مجهز به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی OLED با رزولوشن ۳۱۶۰x۱۶۴۴ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. از طرفی، کار پردازش این گوشی را تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در کنار ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم بر عهده خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

  • سونی از خودروی برقی ویژن اس ۰۲ رونمایی کرد
  • طوفان سونی اکسپریا ۱ مارک IV در راه است

سونی اکسپریا 1 IV یک کوشی بلند با ابعاد ۱۶۴.۷x۷۰.۸x۸.۳ میلیمتر خواهد بود و سه دوربین با آرایش عمودی در قاب پشت خود خواهد داشت. سایر مشخصات این گوشی شامل پشتیبانی از استاندارد IP65 / IP68 برای محافظت در برابر نفوذ آب و گردغبار خواهد بود.

سونی اکسپریا 1 IV

سونی علاوه بر گوشی‌های هوشمند قصد دارد روی محصولات دیگری نیز سرمایه‌گذاری کند و اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود، این شرکت تا پایان سال ۲۰۲۴ حدود ۵۰۰ میلیون دلار در بخش زیرساخت‌ها هزینه خواهد کرد.

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که گوشی پرچمدار بعدی این شرکت ژاپنی با چه مشخصاتی معرفی خواهد شد. نظر شما درباره طراحی سونی اکسپریا 1 IV چیست؟

منبع: Gizchina

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا