بازی

نقش‌آفرینی لنس ردیک در فیلم اسپین-آف Ballerina

نقش‌آفرینی لنس ردیک در فیلم اسپین-آف Ballerina

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که لنس ردیک قراردادی را برای نقش‌آفرینی در فیلم Ballerina (بالرین)، اسپین-آف مجموعه فیلم‌های John Wick (جان ویک) امضا کرده است. این هنرپیشه‌ی ۵۹ ساله آمریکایی دوباره نقش شارون، مسئول لابی هتل کانتیننتال را در این فیلم ایفا خواهد کرد. مدتی قبل شرکت Lionsgate تأیید کرد که کیانو ریوز، ایان مک‌شین و آنجلیکا هیوستون در این فیلم به آنا د آرماس ملحق می‌شوند.

لن وایزمن، کارگردان فیلم Live Free or Die Hard (آزادانه زندگی کن یا سخت بمیر) سکان هدایت فیلم اسپین‌آف Ballerina را در دست دارد و فیلم‌نامه‌ی آن را شی هاتن، نویسنده‌ی فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) به رشته‌ی تحریر درآورده است. اوایل سال جاری آنا د آرماس اظهار داشت که امرالد فنل، کارگردان و نویسنده‌ی فیلم Promising Young Woman (زن جوان آتیه‌دار) به‌منظور بهتر کردن فیلم‌نامه به این پروژه پیوسته است.

اریکا لی، باسیل ایوانیک و چاد استاهلسکی به‌عنوان تهیه‌کنندگی فیلم Ballerina فعالیت می‌کنند. درحال‌حاضر مراحل فیلم‌برداری این اسپین-آف در شهر پراگ در جریان است و تا تاریخ ۵ فوریه ۲۰۲۳ (۱۶ بهمن ۱۴۰۱) ادامه خواهد داشت. اریکا لی در یک بیانیه‌ی تازه در خصوص پیوستن لنس ردیک به فیلم بالرین گفت: «شارون یک بخش جدایی‌ناپذیر از دنیای جان ویک است. مایه‌ی مسرت است که ردیک به ایفای نقش در این مجموعه ادامه خواهد داد».

این اسپین-آف سری فیلم John Wick ماجراهای یک آدمکش جوان با بازی آنا د آرماس را دنبال می‌کند که از مهارت‌هایش برای گرفتن انتقام از قاتل خانواده‌ی خود بهره می‌برد. این فیلم تنها پروژه‌ در دست تولید از مجموعه جان ویک نیست و در آینده باید منتظر تماشای فیلم John Wick: Chapter 4 و سریال The Continental بود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا