اینترنت

جالب‌ترین راه‌‌ها برای سفارشی کردن تلفن اندرویدی شما

جالب‌ترین راه‌‌ها برای سفارشی کردن تلفن اندرویدی شما

راه‌های زیادی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید گوشی اندرویدی خود را سفارشی کنید. درواقع، یکی از مزایای داشتن تلفن اندرویدی این است که روش‌های تقریبا نامحدودی برای سفارشی کردن آن دارید. اگرچه ios عمدتا ازنظر نحوه تغییر ظاهر و احساسی که می‌بخشد، غیرقابل‌تغییر است اما اندروید برخلاف ios می‌تواند راه‌های بی‌نهایتی را برای سفارشی کردن تلفن در اختیار شما قرار دهد. در ادامه با این راه‌ها آشنا می‌شوید.

atramart mobile

تصویر پس‌زمینه گوشی خود را تغییر دهید

شما هر روز زمان زیادی را به صفحه‌نمایش گوشی خود خیره می‌شوید. بنابراین، مهم است مطمئن شوید که آنچه دوست دارید را برای تصویر پس‌زمینه گوشی خود انتخاب می‌کنید. شما می‌توانید این کار را با فشار بر روی یک قسمت خالی از صفحه اصلی انجام دهید. از اینکه این کار را کردید گزینه‌های مختلفی در دسترس شما قرار می‌گیرد که می‌توانید از میان آن‌ها تصویر پس‌زمینه یا تم را انتخاب کنید و درنتیجه، تصویر پس‌زمینه گوشی هوشمند خود را تغییر دهید.

arzif mobile

اگر تصمیم دارید تلفن همراه اندرویدی بخرید و از این امکانات برای سفارشی کردن تلفن اندرویدی خود استفاده کنید ما به شما خرید گوشی شیائومی با بروز ترین قیمت را پیشنهاد می‌دهیم. گوشی های شیائومی از جدیدترین گوشی‌های موجود در بازار محسوب می‌شوند که با قیمت مناسب نیز قابل خریداری هستند. شما می‌توانید قیمت روز این گوشی‌ها را بررسی کنید و سپس درنهایت، گوشی به روز، خوب و مناسبی را تهیه کنید.

ویجت‌ها را امتحان کنید

ویجت‌ها نه‌تنها می‌توانند صفحه اصلی تلفن شما را جذاب‌تر کنند، بلکه می‌توانند واقعا مفید نیز باشند. چه ویجت، تقویم باشد و چه پخش‌کننده رسانه‌ها به شما کمک می‌کند، بدون پرش زیاد میان برنامه‌ها، اپلیکیشن موردنظر خود را انتخاب کنید. برای باز کردن ویجت‌ها کافی است انگشت خود را بر روی صفحه اصلی گوشی نگه دارید تا ویجت‌ها ظاهر شوند. سپس، می‌توانید از میان آن‌ها ویجت‌های موردنظر خود را انتخاب کنید.

لانچر جدید نصب کنید

جالب‌ترین راه‌‌ها برای سفارشی کردن تلفن اندرویدی شما
لانچر جدید نصب کنید

اپلیکیشن‌های لانچر، کنترل صفحه اصلی تلفن، کشوهای برنامه‌ها و سایر موارد را به عهده می‌گیرند و با اصلاح بصری کامل اندروید، مجموعه‌ای از گزینه‌های سفارشی‌سازی متعدد را برای شما فراهم می‌کنند. لانچرهای متعددی برای اندروید در دسترس هستند که اکثر آن‌ها به‌صورت رایگان قابل‌استفاده هستند. برخی از بهترین لانچرها برای اندروید شامل Nova Launcher، Evie Launcher، Lawnchair و Action Launcher هستند.

صفحه اصلی گوشی را دوباره سازمان‌دهی کنید

چه بر روی گوشی خود لانچر نصب کرده باشید چه نه، اندروید انعطاف‌پذیری زیادی برای چیدمان آیکون برنامه‌ها، ویجت‌ها و میانبرها در صفحه اصلی دارد. برای این کار کافی است بر روی هر آیکون ضربه بزنید، آن را نگه دارید و سپس آیکون را برای هر جایی که می‌خواهید جابه‌جا کنید. به یاد داشته باشید که شما می‌توانید چندین صفحه اصلی در گوشی داشته باشید که با به سمت راست کشیدن صفحه می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

کنترل صداها را در دست بگیرید

اگرچه ممکن است به صداهای تلفن خود فکر نکنید، بااین‌حال، شخصی‌سازی صداهایی که از تلفنتان بیرون می‌آید یکی از راه‌های بسیار عالی برای سفارشی کردن تلفن اندرویدی خود است. گزینه‌های زیادی در دسترس شما وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را برای صدای نوتیفیکیشن‌ها یا زنگ صدا تنظیم کنید. اگر آهنگ‌هایی که خود گوشی در اختیار شما قرار می‌دهد را دوست ندارید می‌توانید خودتان صداهایی را از اینترنت دانلود کنید و آن‌ها را برای صدای تلفنتان تنظیم کنید.

تنظیمات تم را بررسی کنید

اندروید با پیروی از برنامه‌های لانچر که قبلا به آن‌ها اشاره کردیم به شما امکان می‌دهد که تم گوشی ازجمله تصویر پس‌زمینه، شکل آیکون‌ها، فونت و غیره را تغییر دهید. برای مثال اگر گوشی شما سامسونگ باشد می‌توانید با باز کردن برنامه Galaxy Themes به تعداد بسیار متنوعی از تم‌ها دسترسی پیدا کنید. در این صورت می‌توانید تم دلخواه خود را انتخاب کنید و به‌این‌ترتیب، تلفن همراهتان را شخصی‌سازی کنید.

درصورتی‌که می‌خواهید یک گوشی اندرویدی تهیه کنید تا از امکانات بی‌نظیر این سیستم‌عامل استفاده کنید لازم است بدانید یکی از بهترین گزینه‌ها در این شرایط، ردمی نوت 10 پرو (redmi note 10 pro) است که مدل 128 گیگ آن نیز از قیمت مناسبی برخوردار است. گوشی شیائومی نوت 10 پرو (note 10 pro) یکی از بهترین و فوق‌العاده‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است. بنابراین، در هنگام بررسی گوشی‌های مختلف، شیائومی نوت ۱۰ پرو را نیز در نظر بگیرید.

دارک مود را انتخاب کنید

جالب‌ترین راه‌‌ها برای سفارشی کردن تلفن اندرویدی شما
دارک مود را انتخاب کنید

در ارتباط با تم‌ها، اندروید اکنون تم دارک مود را برای کاربران ارائه کرده است که این تم می‌تواند ظاهر و احساس رابط کاربری را تغییر دهد. در صورت تمایل می‌توانید تم دارک را به‌صورت دستی خاموش و روش کنید یا آن را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که در ساعاتی از روز فعال و در ساعاتی از روز غیرفعال شود. برای مثال می‌توانید گوشی را طوری تنظیم کنید که تنها شب‌ها به حالت دارک مود تغییر کند.

گوشی خود را روت کنید

برای داشتن گزینه‌های بی‌نهایت به‌منظور سفارشی کردن تلفن اندرویدی، لازم است آن را روت کنید. روت کردن فرایندی فنی است که می‌تواند گارانتی گوشی را باطل کند اما به شما این امکان را می‌دهد که هر کاری دوست دارید با گوشی خود انجام دهید. به یاد داشته باشید که شما با مسئولیت خودتان، گوشی را روت می‌کنید. بنابراین، مهم است قبل از انجام این کار از مزایا و معایب روت کردن تلفن همراه آگاه باشید.

درنهایت، علی‌رغم اینکه محدودیت‌های اندروید نسبت به سال‌های اخیر بیشتر شده است. بااین‌حال، هنوز هم این سیستم‌عامل نسبت به سیستم‌عامل‌های دیگر، بازتر است. شما هنوز هم می‌توانید با تلفن اندرویدی خود کارهای مختلفی انجام دهید و از برنامه‌های مختلفی استفاده کنید که تجربه شما در استفاده از گوشی را تغییر می‌دهند. در این مقاله با چند راهکار آشنا شدید که می‌توانید با استفاده از آن‌ها تلفن همراه خود را سفارشی کنید و درنتیجه گوشی خود را منحصربه‌فردتر سازید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا