بازی

استقبال کارگردان Sonic Frontiers از بازخوردها و انتقادها

استقبال کارگردان Sonic Frontiers از بازخوردها و انتقادها

با اینکه هنوز آماری از میزان فروش بازی Sonic Frontiers توسط سگا منتشر نشده اما به نظر می‌رسد که این بازی با استقبال طرفداران سونیک مواجه شده است. طبق اخبار رسمی منتشر شده، Sonic Frontiers به رکورد بیش از ۱۹ هزار و ۱۸۱ بازیکن همزمان روی استیم رسیده است که این آمار، رکورد تمام نسخه‌های سری سونیک در تاریخ را شکست. همچنین کاربران استیم در فروشگاه به این بازی امتیاز بسیار مثبتی داده‌اند.

با این وجود، بازی Sonic Frontiers مشکلاتی دارد که تیم سازنده می‌تواند به رفع آن‌ها بپردازد. در همین راستا اخیرا موریو کیشیموتو، کارگردان بازی، از طرفداران به‌دلیل مشغول بودن به توسعه‌ی بازی و انتشار آن عذرخواهی کرد و گفت: «از اینکه تاریخ انتشار بازی فرا رسید، خیالم راحت شد. به نظر می‌رسد که بازی به سلامت به همه‌ی شما رسیده است».

ماجراجویی سونیک در جهان آزاد بازی Sonic Frontiers

در ادامه کارگردان Sonic Frontiers در مورد بازخوردها گفت: «ما نقدها و نظرهای شما را بررسی کردیم. همان‌طور که اشاره کردید، هنوز مناطقی وجود دارد که ما هنوز کاملا به آن‌جا نرسیده‌ایم و ما این موضوع را به‌عنوان یک تست جهانی جدی خواهیم گرفت». درحالی‌که استفاده از عبارت تست جهانی را می‌توان منفی دانست، این گفته‌ی کارگردان بازی نشان می‌دهد که تیم سازنده به‌جای تلقی این نسخه به‌عنوان یک بازی کامل و تمام شده، قصد دارد برای مدت طولانی درگیر آن باشد.

بازی Sonic Frontiers هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شده است. DLC جدید این بازی فردا عرضه خواهد شد و محتویاتی از سری Monster Hunter شرکت کپکام به مانند مجموعه زره شکار هیولا و یک کباب‌پز را به بازی اضافه خواهد کرد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم بیکینگ به اشتراک گذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا