رمز ارز

در کمال تعجب، بایننس لبز هنوز FTT سرمایه گذاری می کند

در کمال تعجب، بایننس لبز هنوز FTT سرمایه گذاری می کند

در کمال تعجب، بایننس لبز هنوز FTT سرمایه گذاری می کند

یک تحلیلگر ارز دیجیتال لیست نهادهایی را که در FTX سرمایه گذاری کرده اند را به اشتراک گذاشته است. اسم یکی از شرکت ها در این لیست توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

به نظر می رسد لیست منتشر شده توسط این تحلیلگر شامل تمام VC های سطح بالا و سرمایه گذاران نهادی است. از آنجایی که توکن FTX (FTT)  ۹۸ درصد از بالاترین نرخ خود پایین آمده است، اکثر این سرمایه ها در حال نابودی هستند.

این محقق اضافه کرد که همه سرمایه گذاران در لیست باید پول خود را از دست داده باشند.

مدیر عامل بایننس، در توییتر در مورد تحقیقات این تحلیلگر نظر داد. او گفت Labs Binance که در FTX سرمایه گذاری کرده بود، همچنان موقعیت خود را در FTX Token حفظ کرده است.

یکی از شرکت های موجود در لیست، Galois Capital بود. این شرکت بیش از ۵۰ درصد از دارایی های تحت مدیریت خود را در FTX از دست داد. در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲، این یکی از معدود شرکت های VC بود که از از دست دادن سرمایه در مساله LUNA/UST جلوگیری کرد.

آیا مدیرعامل بایننس توکن های سرمایه گذاری FTT را در OTC می فروشد؟

بنیانگذار Ikigai Asset Management، اذعان داشت که اکثر سرمایه گذاری های شرکت او در FTX ذخیره شده است و قابل بازیابی نیست.

در همان زمان، CZ ادعا کرد که به هیچ وجه فروش FTT را منطقی نمی داند. چنین رویدادهای دردناکی برای او غیرعادی به نظر نمی رسد.

دنبال کنندگان او همچنین از او در مورد امکان فروش توکن های FTX (FTT) از طریق ابزارهای بدون نسخه OTC سوال کرده اند. CZ پاسخ داد که این گزینه مناسب Binance Labs نیست.

پنج روز پیش، ژائو اظهار داشت که تیمش هرگز موقعیت های سرمایه گذاری FTT خود را کمتر نکرده است. او بلافاصله پس از گفتگو با سام بانکمن-فرید، فروش توکن را متوقف کرده است.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا