بازی

تاثیر مثبت عرضه‌ی انحصاری Star Wars Jedi: Survivor برای کنسول‌های نسل نهمی

تاثیر مثبت عرضه‌ی انحصاری Star Wars Jedi: Survivor برای کنسول‌های نسل نهمی

در فاصله‌ی کمتر از سه ماه مانده به انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor استودیوی ریسپاون اینترتینمنت، حالا کارگردان بازی اطلاعات بیشتری از تاثیرات قدرت کنسول‌های نسل نهمی روی طراحی این بازی را با هواداران به‌اشتراک گذاشته است. استیگ آسموسن، کارگردان بازی جنگ ستارگان جدای: سروایور در مصاحبه با مجله‌ی PLAY از نقش مهم قدرت کنسول‌های نسل جدید برای طراحی و ساخت نقشه‌های بسیار بزرگ‌تر و جزئیات ظریف‌تر خبر داده است.

آسموسن در این‌باره می‌گوید: «شما [قطعا] تاثیرات وجود سخت‌افزارهای بسیار قدرتمندتر را در تمام طول تجربه‌ی Survivor احساس خواهید کرد. در ابتدای کار، ما به‌سرعت متوجه شدیم که می‌توانیم از قدرت و سرعت این پردازنده‌های بسیار پیشرفته‌، مموری‌ها بزرگ‌تر و لودینگ‌های بسیار سریع برای طراحی جهان‌ها و مراحلی بسیار بزرگ‌تر، پرجزئیات‌تر، پرتراکم‌تر و با تنوع دشمنان بیشتر نهایت استفاده را ببریم.

این فناوری‌ها و [سخت‌افزارهای] نوین به‌خوبی با آنچه ما برای این بازی در نظر داشتیم، تطابق داشته و دارند. ما نمی‌خواهیم که تجربه و دستاوردی که در بازی قبلی داشته‌ایم از بین ببریم یا آن‌ها را به‌طور کلی تغییر دهیم، بلکه هدف ما همواره تکامل و بهبودهای همه‌جانبه در تجربه‌ی نهایی گیمرها بوده است. نسل جدید این امکان را برای ما فراهم کرد که دقیقا بتوانیم به این هدف برسیم و من حقیقتا باور دارم که این [تلاش‌ها] به تجربه‌ای نسل بعدی و کاملا در حد و اندازه‌ی جهان جنگ ستارگان منجر می‌شود».

کل کستیس و BD-1 هنگام جستجو در بازی Star Wars Jedi: Survivor

مقاله‌های مرتبط:

  • مصاحبه‌ کارگردان بازی Star Wars Jedi: Survivor با محوریت ویژگی‌های آن

آسموسن همچنین اشاره کرد که تداخل‌هایی که میان اهداف هنری و تکنیکی یا فنی تیم طراحی بازی وجود داشته، باعث شده تا این استودیو از به‌کار بردن فناروی ری‌تریسینگ همزمان در نسخه نسل نهمی بهبودیافته Jedi Fallen Order منصرف شود. هر چند آزمایشاتی که در این زمینه به‌صورت داخلی در استودیو انجام شده است، برای به‌کار گیری هرچه بهتر از این فناوری هیجان‌انگیز در Star Wars Jedi: Survivor استفاده خواهد شد.

نظر شما کاربران بیکینگ در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا