فناوری

استفاده BMW از واقعیت افزوده برای بازاریابی

استفاده BMW از واقعیت افزوده برای بازاریابی

ویروس کرونا نحوه خرید و فروش خودرو‌های جدید را نیز تغییر داده است. اکنون گزینه‌های آنلاین بیشتری نسبت به همیشه وجود دارد و فروشندگان بیشتری از این فناوری استفاده می‌کنند.

واقعیت افزوده و فناوری‌های مرتبط به آن، به مشتری کمک می‌کنند تا بدون ورود به نمایندگی، جدیدترین مدل‌های یک برند را از نزدیک ببیند. جدیدترین شرکت خودروسازی که این فناوری را پذیرفته BMW است، که تجربه جدیدی از واقعیت افزوده دارد و به مشتریان اجازه می‌دهد دو خودروی الکتریکی خود را از نزدیک بررسی کنند.

تجربه AR BMW به مشتریان اجازه می‌دهد خودرو‌های BMW i۴ یا iX را به صورت دیجیتالی در هر محیط واقعی قرار دهند. با این حال، BMW با اجازه دادن به مشتریان برای بررسی دقیق وسایل نقلیه، یک گام جلوتر از بقیه حرکت می‌کند. این برنامه امکاناتی همچون باز و بسته کردن درها، تغییر رنگ بیرونی و بازی با عناصر روشنایی را فراهم می‌کند.

خودروی BMW

BMW در این پروژه با Google Cloud همکاری می‌کند. برای دیدن وسایل نقلیه، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه گوگل را برای دستگاه‌های اندروید یا iOS خود دانلود کنید و به سایت bmwusa.com مراجعه کنید. سپس پیوندی را در آنجا پیدا خواهید کرد که باید روی آن کلیک کنید.


بیشتر بخوانید

  • تعویق ۱۰ ساله در ساخت هدست واقعیت ترکیبی متا

 

مجله خبری بیکینگ فضای مجازی دريچه فناوری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا