بازی

بازی اکشن و جهان باز Black Panther در دست توسعه است

بازی اکشن و جهان باز Black Panther در دست توسعه است

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، جف گراب که از خبرنگاران برجسته‌ی صنعت بازی به‌حساب می‌آید امروز در جریان پادکست یوتیوبی Game Mess Mornings از توسعه‌ی اثری داستان‌محور، اکشن و جهان‌باز (Open World) با محوریت شخصیت بلک پنتر (Black Panther) خبر داد. به‌نظر می‌رسد این بازی که توسط شرکت EA منتشر خواهد شد، در استودیویی تازه‌تأسیس به‌ریاست کوین استفنز (Kevin Stephens) که پیش‌تر ریاست تیم Monolith Productions را بر عهده داشت، ساخته می‌شود.

گفتنی است که اثر نام‌برده، یک بازی بسیار بزرگ خواهد بود که هرگز از مولفه‌های لایو-سرویس بهره نمی‌برد. به‌گزارش جف گراب، این محصول به‌دنبال موفقیت بازی Starwars Jedi: Fallen Order چراع سبز تولید را از EA گرفته است. گراب ادعا می‌کند که در بازی بلک پنتر، بازیکنان کنترل شخصیتی را به‌دست می‌گیرند که در پی مرگ بلک پنتر قبلی، می‌خواهد با تمرین و تلاش این عنوان را به‌دست آورده و به‌ پلنگ سیاه جدید واکاندا تبدیل شود.

هنوز اطلاعات بیشتری از این اثر در دست نیست و ظاهرا باید تا معرفی رسمی آن منتظر بمانیم. نظر شما چیست؟ دیدگاه خود درباره‌ی بازی بلک پنتر استودیو الکترونیک آرتز را برای بیکینگ بنویسید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا