بازی

پخش اولین تریلر گیم‌پلی بازی Need For Speed Unbound

پخش اولین تریلر گیم‌پلی بازی Need For Speed Unbound

پس از مدت‌ها انتظار استودیو کرایتریون اولین تریلر گیم‌پلی بازی Need For Speed Unbound را پخش کرد. این تریلر بیشتر از به نمایش گذاشتن مفصل رانندگی‌های خیابانی، روی جلوه‌های بصری تزئینی تمرکز دارد:

دانلود ویدیو از آپارات

همان گونه که در این ویدیوی کوتاه تماشا کردید، بازیکنان می‌توانند از جلوه‌های بسیار زیادی برای خودروهای خود استفاده کنند؛ از گرافیتی‌هایی که هنگام استفاده از نیترو، پریدن و دیگر اعمال نمایشی با انفجاری از رنگ‌ها به نمایش در می‌آیند تا دودهای مختلف و رنگارنگی که برای اگزوزها در نظر گرفته شده است.

به‌نظر می‌رسد که برای این افکت‌های متنوع سطوح مختلفی از کمیاب بودن در نظر گرفته شده است. برای مثال تگ DJ نشان‌دهنده‌ی آیتم‌هایی متداول است که چندان کمیاب نیستند.

اگر از گیمرهایی هستید که طرف‌دار هیچ‌کدام از این جلوه‌ها و سبک بصری جدید NFS Unbound نیستید، به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را خاموش کنید. توسعه‌دهنده‌ی این بازی ریسینگ خیابانی در توییتی پس از انتشار تریلر گیم‌پلی گفته است: «شما می‌توانید به انتخاب خود از آغاز کار از آن [جلوه‌های تزئینی] استفاده نکنید؛ همانند سایر بخش‌های یک خودرو».

توییت انتشار اولین تریلر گیم‌پلی بازی Need For Speed Unbound

تقریبا یک هفته از رونمایی رسمی Need For Speed Unbound می‌گذرد. در این مدت جزئیات مختلفی از این بازی رانندگی آرکید منتشر شده است. مواردی مانند پلیس‌هایی تاکتیکی‌تر از همیشه، اجرای بازی با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، داستان‌گویی و شخصیت‌پردازی با جزئیات، بازگشت عنصر هیت و حضور بیش از ۱۴۰ خودروی مختلف تنها بخش کوچکی از اطلاعاتی است که EA و کرایتریون در اختیار هواداران قرار داده‌اند. در روزهای آتی می‌توانیم انتظار رونمایی از جزئیات بیشتر و پخش یک تریلر گیم‌پلی مفصل را برای جدیدترین نسخه‌ی این سری بازی محبوب داشته باشیم.

بازی Need for Speed Unbound در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) سال جاری و با برچسب قیمتی ۷۰ دلاری برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 5، ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. این بازی ریسینگ جهان‌باز قرار است به‌روزرسانی‌های رایگانی نیز دریافت کند که تعداد خودروهای آن را از زمان عرضه نیز بیشتر می‌کند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا