فناوری

از دانلود اپلیکیشن هواشناسی تا دانلود نرم افزار آفیس

از دانلود اپلیکیشن هواشناسی تا دانلود نرم افزار آفیس

این روز‌ها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزار‌هایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزار‌ها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار


دانلود مرورگر گوگل کروم نسخه دو Chrome Dev 100.0.4896.18

بدون شک Chrome Browser یکی از سریع‌ترین مرورگرهای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه‌ای را بارگذاری کند و مصرف دیتا شما را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.

امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل کرده است که در ادامه می‌توانید این نرم افزار را دانلود کنید. نسخه Chrome Dev نمونه‌ای است که با سرعت بیشتری به امکانات برنامه کروم دسترسی پیدا می‌کند چرا که شرکت گوگل سعی دارد تا ابتدا ویژگی‌های جدید را مورد آزمایش قرار دهد.

دانلود Chrome Dev 85.0.4183.38 – نسخه Dev مرورگر گوگل کروم
دانلود مرورگر گوگل کروم نسخه دو Chrome Dev

دانلود اپلیکیشن هواشناسی The Weather Network 7.17.0.7663

برنامه The Weather Network یک اپلیکیشن پیش بینی آب و هوا با امکانات فراوان، مخصوص سیستم عامل اندروید است. این برنامه از معتبر‌ترین منابع، اطلاعات خود را دریافت می‌کند و می‌تواند تا ۱۴ روز آینده با دقتی بالا، وضعیت آب و هوا را پیش بینی نماید. علاوه بر این توجه ویژه‌ای به شرایط خاص آب و هوایی مثل طوفان، سیل و … دارد و پیش از وقوع آنها، هشدار‌های لازم را به شما ارائه می‌کند.

دانلود اپلیکیشن هواشناسی The Weather Network

دانلود اپلیکیشن هواشناسی The Weather Network


دانلود برنامه واتساپ بیزینس بتا WhatsApp Business Beta 2.22.6.6

جدیدترین آپدیت اپلیکیشن واتساپ بیزینس، ۱۰۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است. پیام رسان واتساپ با قرار دادن امکانات و به روز رسانی‌های مناسب، میلیون‌ها کاربر در جهان دارد. با توجه به استقبال کاربران، توسعه دهندگان نسخه‌ای را برای کسب و کار‌ها ایجاد کرده اند. شرکت WhatsApp Inc نرم افزار WhatsApp Business Bete را توسعه داده است.

مدیران کسب و کار‌ها با استفاده از قابلیت‌ها و امکانات این نسخه روی مشتریان خود نظارت دارند. می‌توان پیام‌های مورد نیاز را در لیست مسیج‌های از پیش تنظیم شده وارد کرد. کاربران می‌توانند هنگام دریافت پیام تکراری، فایل مرتبط با آن را از لیست انتخاب و ارسال کنند. علاوه بر این پروفایل این مسنجر نسبت به نسخه اصلی آن به شکل تجارت مدنظر و دارای گزینه‌های متنوعی است.

نرم افزار WhatsApp Business Bete

دانلود برنامه واتساپ بیزینس بتا


دانلود نرم افزار آفیس قدرتمند اندروید WPS Office 15.9

اغلب کاربران با نام نرم‌افزار آفیس آشنا هستند و با آن سر و کار دارند. می‌دانید که دانلود تک‌تک برنامه‌های مجموعه آفیس حجم بالایی از گوشی شما را اشغال می‌کند. نرم‌افزار WPS Office را می‌توان به عنوان کم‌حجم‌ترین برنامه آفیس برای گوشی‌های هوشمند دانست. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید فایل‌هایی را با فرمت‌های آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و ..) ایجاد و آن‌ها را ویرایش کنید.

دانلود WPS Office

دانلود نرم افزار آفیس اندروید WPS Office


دانلود اپلیکیشن نقاشی LayerPaint HD 1.12.10 برای اندروید

برنامه لایر پینت اچ دی (LayerPaint HD) یک نرم افزار عالی و پرطرفدار در زمینه کشیدن نقاشی های حرفه ای و جذاب برای سیستم عامل اندروید است که با استفاده از آن می توانید در محیطی حرفه ای و کلاسیک مملو از ابزارهای طراحی؛ نقاشی های دلخواه خودتان را بکشید و در نهایت آن را ذخیره نمایید.

محیط کاربری برنامه بسیار ساده و دوست داشتنی است و به شما این امکان را می دهد که ابتدا یک صفحه سفید با سایز دلخواه را باز کنید و سپس با ابزارهای مختلف نقاشی های دلخواه خودتان را بدون هیچ محدودیتی بکشید!

برنامه LayerPaint HD ویژه تبلت های با صفحه نمایش ۷ اینچ به بالا طراحی گردیده است و اگر به دنبال یک اپ فوق العاده برای کشیدن نقاشی های حرفه ای هستید به هیچ وجه از این برنامه سر سری نگذرید!

دانلود برنامه محبوب نقاشی

دانلود اپلیکیشن نقاشی LayerPaint HD


دانلود واتساپ بتا WhatsApp Messenger 2.22.6.6

پیام‌رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم‌ افزار‌های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است.

به وسیله واتساپ می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید. واتساپ یک پیام‌رسان قدرتمند است که توسط شرکت فیسبوک مدیریت می‌شود. این برنامه به عنوان یکی از اولین نرم افزارهای پیام‌رسان به حساب می‌آید که میلیاردها بار دانلود شده است.

دانلود WhatsApp Messenger

دانلود واتساپ بتا WhatsApp Messenger


دانلود نرم افزار منبع گیف و تصاویر Imgur Full 5.9.4.0

برنامه Imgur: Awesome Images & GIFs یکی از برترین نرم‌‌افزارها در زمینه منابع تصاویر و فایل‌های گیف است. این برنامه توسط شرکت Imgur توسعه یافته و برای اندروید منتشر شده است. نرم‌افزار مذکور به دیتابیسی غنی از تصاویر گیف دسترسی دارد. 

از بهترین قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به توانایی پشتیبانی از برقراری ارتباط با دیگر کاربران اشاره کرد. این ویژگی باعث می‌شود این نرم افزار یک برنامه پیام رسان نیز باشد که برای کاربران آن بسیار خوب خواهد بود.

دانلود گیف و تصاویر

دانلود نرم افزار منبع گیف و تصاویر Imgur Full


دانلود اپلیکیشن برنامه ریزی Microsoft To Do 2.64.253

برنامه ریزی روزانه یک امر مسلم برای افراد موفق است، اگر می‌خواهید شما نیز به یک انسان موفق تبدیل شوید، می‌بایست برنامه ریزی روزانه مناسب داشته باشید. برای انجام برنامه ریزی مناسب و دقیق، ما پرطرفدارترین نرم افزار برنامه ریزی یعنی Microsoft To Do: Reminder را پیشنهاد می‌کنیم که توسط یکی از برترین شرکت‌های دنیا، مایکروسافت، توسعه یافته است.

با این برنامه کاربران می‌توانند به راحتی برنامه‌های خود را طبق تاریخ و اولویت‌هایشان زمان‌بندی کنند و هیچ‌زمان آن‌ها را فراموش نکنند. نرم افزار Microsoft To Do: Reminder همچنین شامل ویجت‌های کارآمدی است که بازدهی کاربران را افزایش می‌دهد.

دانلود Microsoft To Do

دانلود اپلیکیشن برنامه ریزی Microsoft To Do


دانلود برنامه وان درایو ذخیره‌ سازی ابری Microsoft OneDrive 6.49.1

مایکروسافت وان درایو یکی از بهترین خدمات شرکت مایکروسافت است که به کاربران امکان نگهداری، اجرا و همگام سازی فایل‌ها را می‌دهد. این برنامه همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی انواع فایل‌های مختلف را در یک فضای ابری بسیار امن ذخیره کنند و در صورت تمایل آن‌ها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.

افراد می‌توانند با نصب اپلیکیشن رسمی Microsoft OneDrive روی تبلت و یا گوشی خود در محیطی ساده، زیبا و بدون تبلیغات حساب کاربری مایکروسافت وان درایو خود را مدیریت کرده و در محیطی جالب، کار‌های مدیریتی انجام دهند.

دانلود Microsoft OneDrive

دانلود برنامه وان درایو ذخیره‌ سازی ابری Microsoft OneDrive


دانلود برنامه مدیریت و پخش رسانه Plex for Android Full 8.30.1.31022

اجرای فایل‌های مختلف یکی از مواردی است که بعضی از کاربران در آن به مشکل بر می‌خورند. بعضی از فرمت‌ها توسط گوشی هوشمند شناسایی نمی‌شود و در نتیجه نمی‌توان آن‌ها را به راحتی اجرا کرد. اما نرم‌افزارهایی برای این کار ساخته شده‌اند که می‌توانند کار شما را بسیار آسان‌تر کنند.

از بهترین نرم‌افزارهای ساخته شده در این زمینه می‌توان به برنامه Plex for Android اشاره کرد که می‌تواند کمک بسیاری به کاربران دنیای فناوری و گوشی‌های هوشمند اندرویدی کند. شما تنها یک قدم با اجرای تمام فایل‌های رسانه‌ای روی دستگاه خود فاصله دارید.

از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به، به اشتراک گذاری رسانه های شخصی خود با دوستانتان، مرور و کنترل تمامی رسانه های شخصی در دستگاه های دارای Plex، قابلیت دسترسی به رسانه ها به صورت آفلاین پس از همگام سازی برنامه با اسمارت فون و دسترسی به مجموعه ای از کانال های آنلاین  اشاره کرد.

دانلود Plex for Android Full – برنامه مدیریت و پخش رسانه

دانلود برنامه مدیریت و پخش رسانه Plex for Android Full

مجله خبری بیکینگ فضای مجازی دريچه فناوری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا