رمز ارز

اطلاعیه ها و اخبار مهم صرافی‌های ارز دیجیتال | بروزرسانی سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱

اطلاعیه ها و اخبار مهم صرافی‌های ارز دیجیتال | بروزرسانی سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱

اطلاعیه ها و اخبار مهم صرافی‌های ارز دیجیتال بروزرسانی بهمن 1400

با توجه به رشد تعداد صرافی های ایرانی و ساخت تعداد بسیار زیاد توکن و کوین های جدید ، جای یک مرکز معتبر برای اطلاع رسانی در خصوص آخرین اخبار صرافی های ایرانی و خارجی به شدت حس میشد. لذا کارشناسان بیکینگ تصمیم گرفتند در این مقاله آخرین اطلاعیه ها و اخبار و بازتاب های صرافی های ایرانی و خارجی را درج کنند. این اخبار شامل اضافه شدن توکن و کوین های جدید  به صرافی ، جشنواره و مسابقه های متنوع ، تغییر پلتفرم سایت یا اعلام مشکلات در این خصوص و … خواهد بود.

اطلاعیه های صرافی نوبیتکس

اختلالات گسترده

با توجه به اختلال به وجود آمده در برخی سرویس های ایرانی و همینطور پرداخت یار طرف همکاری با نوبیتکس، اتصال به درگاه بانکی برای برخی کاربران با اختلال همراه است.
همکاران فنی در تلاشند تا در تعامل با تیم فنی پرداخت یار، این مشکل را مرتفع نمایند.

قابلیت سفارش‌گذاری OCO به نوبیتکس اضافه شد.

سفارش OCO در اصل مخفف عبارت One Cancels the Other است. یعنی «لغو یکی به واسطه‌ی دیگری». این سفارش از ترکیب دو سفارش «با تعیین قیمت» و «حد ضرر معین» تشکیل شده که به محض منطبق شدن یکی از این دو سفارش، سفارش دیگر لغو خواهد شد. با سفارش OCO می‌توانید قیمت خروج خود را برای هردو حالت صعودی یا نزولی بازار پیش‌بینی کنید و از صعودهای احتمالی عقب نمانید یا ریزش‌های احتمالی به دارایی شما آسیبی نرساند.

⚫️ این قابلیت در حال حاضر در نسخه‌ی تحت وب و اپلیکیشن اندروید در دسترس است و به زودی به اپلیکیشن ‌iOS اضافه خواهد شد.

کمپین اینستاگرامی «دقت‌ از شما، امنیت از ما

🟣 از امروز تا جمعه‌ی هفته‌ی آینده قراره ۵ سوال در صفحه‌ی اینستاگرام نوبیتکس پرسیده بشه. با فالو کردن صفحه‌ی اینستاگرام نوبیتکس وارد این قرعه‌کشی می‌شید.

🔘 هدف اصلی این کمپین افزایش آگاهی و امنیت کاربران است. همه‌ی آنچه برای امنیت لازم است را فراهم کرده‌ایم؛ کافیست با چشم‌های باز عمل کنید.

اضافه شدن چندین ارز پرتقاضا به نوبیتکس

از همین لحظه می‌تونید رمزارزهای چیلیز ، ایپ کوین ، کوانت ، نیر و بت رو توی بازارهای ریالی و تتری نوبیتکس خرید و فروش کنید.

اطلاع رسانی نوبیتکس درخصوص هک شبکه سولانا

امروز اخباری در رسانه‌ها مبنی بر نشت اطلاعاتی و دسترسی‌های غیرمجاز به برخی از کیف پول‌های شبکه‌ اصلی سولانا منتشر شده است، با توجه به اخبار منتشر شده در مورد شبکه‌ی سولانا توجه شما را به نکات زیر جلب می‌کنیم:

⭕️احتمال اختلال در شبکه سولانا و همینطور تغییرات گسترده منجر به فورک در این شبکه وجود دارد.

⭕️با توجه به ساختار کیف پول‌های نوبیتکس و ذخیره سازی کاملا سرد، دارایی کاربران کاملا امن است و جای هیچ نگرانی نیست. واریز به نوبیتکس هم اکنون بدون مشکل در حال انجام است. برداشت روی این شبکه، تا زمان رفع مشکل یا ارائه اطلاعات بیشتر متوقف خواهد بود.

⭕️در حال حاضر توصیه اکید می شود دارایی‌های روی شبکه سولانای خود را روی کیف پول‌های نرم‌افزاری -به ویژه کیف پول‌هایی که در سامانه‌های مرتبط با دیفای دسترسی داده شده‌اند- نگه داری نکنید.

⭕️در حال حاضر گزارشی از نشت اطلاعاتی مرتبط با کیف پول‌های سخت افزاری وجود نداشته است؛ لذا این کیف پول‌ها می‌توانند یکی از انتخاب های امن برای نگه داری دارایی نزد خود کاربر تلقی شوند.

⭕️خاطر نشان می گردد مکانیسم نگه داری به شکل کاملا سرد که در نوبیتکس پیاده‌سازی و تضمین امنیت شده، متفاوت از کیف پول‌های سخت افزاری است. در مکانسیم سرد نوبیتکس حتی امضای تراکنش (برخلاف کیف پول های سخت افزاری) آفلاین است.

فردا ساعت ۱۶، سولانا در دو بازار ریالی و تتری به نوبیتکس اضافه خواهد شد.

واریز و برداشت سولانا روی شبکه‌ی اصلی(سولانا) و BSC امکان‌‌پذیر است.

قابلیت واریز و برداشت روی شبکه‌ی بایننس اسمارت‌چین (BSC) برای تعداد زیادی از بازارهای موجود در نوبیتکس فعال شد.

درنتیجه از امروز به بعد، علاوه بر رمزارزهایی که پیش‌تر بر روی شبکه‌ی بایننس اسمارت‌چین پشتیبانی می‌شدند، رمزارزهای زیر نیز قابلیت واریز و برداشت بر روی شبکه اسمارت چین را خواهند داشت:

– لایت‌کوین
– بیت‌کوین کش
– ایاس
– اتریوم کلاسیک
– ترون
– دوج‌کوین
– پولکادات
– کاردانو

چند اطلاعیه مهم

نوبیتکس برای کاهش وابستگی به رمزارز تتر و همینطور افزایش هزینه‌های انتقال بر روی این شبکه، واریز و برداشت این رمزارز بر روی شبکه اتریوم (ERC20) را از این پس پشتیبانی نخواهد کرد.

توجه فرمایید که از واریز تتر بر روی شبکه اتریوم به نوبیتکس خودداری کنید چرا که به حساب کاربر واریز نخواهد شد.

⭐️نسخه‌ی بتا‌ی فیچر «حد ضرر» آماده‌ی انتشار است. با توجه به این که این نسخه‌ در مرحله‌ی بتا|β version قرار دارد؛ بنابراین تنها برای تعداد محدودی از کاربران فعال می‌شود.

از همین لحظه تا سه‌شنبه‌ی پیش رو ساعت ۱۸، از بین کسانی که حداقل یک معامله‌ی موفق داشته باشند قرعه‌کشی و فیچر حد ضرر برای ۱۰۰ نفر فعال می‌شود.

 

⚡️ مسابقه : از همین لحظه تا سه‌شنبه‌ی پیش رو ساعت ۱۸، از بین کسانی که حداقل یک معامله‌ی موفق داشته باشند قرعه‌کشی و فیچر حد ضرر برای ۱۰۰ نفر فعال می‌شود.

⭐️ فیچر حد ضرر، چهارشنبه برای این ۱۰۰ نفر فعال می‌شود. البته جای هیچ نگرانی نیست. حتی در صورت برنده نشدن هم می‌توانید چهارشنبه درخواست فعالسازی خود را در سامانه‌ی تحت وب نوبیتکس ثبت کنید تا پس از مدتی این فیچر برای شما نیز فعال شود.

🕟ساعت ۱۶:۳۰ شنبه‌ی ۷ اسفند مانا، سند و اکسی در دو بازار تتری و ریالی به نوبیتکس اضافه خواهند شد. سند و مانا روی شبکه‌ی اتریوم|ERC20 و اکسی روی شبکه‌های اتریوم|ERC20 و بایننس اسمارت‌چین|BSC قابلیت واریز و برداشت دارند.

⭐️نوبیتکس به مناسبت جشن تولد ۴ سالگی خود برگزار میکند:

🎉 ۴ تا آیفون ۱۳ پرو مکس
🎉 ۱ اتریوم برای ۴ نفر (یعنی هر نفر ۰.۲۵ اتریوم)
🎉 ۴۴ کارمزد رایگان تا سقف ۴ میلیارد تومن برای یک ماه!

دریافت تخفیف ویژه در کارمزد

اگر از لینک زیر در صرافی نوبیتکس ثبت نام کنید، ۱۰ درصد در اولین معاملات خود تخفیف کارمزد دریافت میکنید.

ثبت نام و دریافت تخفیف

اطلاعیه ها و اخبار مهم صرافی‌های ارز دیجیتال | بروزرسانی سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱

اطلاعیه های صرافی والکس

هفت کوین بازارهای والکس از امروز علاوه بر شبکه‌ی قبلی خود بر روی شبکه‌ی ERC-20 نیز در دسترس است.

‌🔹از این پس شما می‌توانید از هر دوی این شبکه‌ها برای واریز استفاده کنید، لازم به ذکر است که هنوز برداشت این کوین‌ها بر روی شبکه‌ی ERC-20 امکان‌پذیر نیست.
‌🔹هنگام انجام تراکنش حتما به شبکه دقت و آن را به درستی انتخاب کنید. در ادامه نام این کوین‌ها را مشاهده کنید:

UNI, LINK, MKR, CHZ, APE, DAI, AVE

حد سود و حد ضرر در والکس

معامله‌گران در والکس با ابزار stop – loss limit حد سود و ضرر را خود تعیین می‌کنند.
معامله‌گران حرفه‌ای می‌توانند از هر دو بازار پایه‌ تومان و پایه تتر (دلار) استفاده کنند.
اپلیکیشن والکس به عنوان بستری جدید که به کاربران اندروید و iOS این امکان را می‌دهد تا همیشه و در هر مکانی به حساب خود و بازارهای بین‌المللی متصل باشند.
معامله‌گران در بخش advance trading والکس، ابزارهای لازم برای فعالیت حرفه‌ای را در اختیار دارند.
معامله‌گران با استفاده گزارش سود و زیان (P&L)‌ می‌توانند عملکرد دوره‌ای خود را ببینند و براساس آن استراتژی آینده‌ی خود را بهینه کنند.

پشتیبانی از ارز پکس گلد

صرافی ارز دیجیتال والکس، با پشتیبانی از ارز پکس گلد، امکان خرید و فروش ارز دیجیتال پکس گلد در هر ساعت از شبانه روز را فراهم کرده است.

‌در والکس شما می‌توانید به صورت ریالی، همگام با بازارهای جهانی، ارز دیجیتال پکس گلد را خریداری کنید.

در کمپین جدید والکس دوستانتان را دعوت کنید و ۷۰ هزار شیبا هدیه بگیرید.

📢آیا می‌دانید می‌توانید به راحتی هفتاد هزار شیبا جایزه بگیرید؟ آیا می‌دانید که همه‌ی دوستان شما هم می‌توانند هفتاد هزار شیبا جایزه بگیرند؟ چطور؟ کافیست که هر چند تا از دوستانتان را که می‌خواهید به والکس دعوت کنید.☑️
علاوه بر کسب درآمد، شانس شرکت در قرعه‌کشی هفت مک بوک را هم به دست خواهید آورد، شما تا پایان اردیبهشت فرصت مشارکت دارید؛ پس سریع‌تر دست به کار شوید، هرچه دوستان بیشتری را دعوت کنید، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.☑️

برداشت‌های کوین از طریق ایمیل اجباری میشود

⭐️از ۲۴ بهمن تایید تمامی برداشت‌های کوین از طریق ایمیل اجباری خواهد بود. همچنین سایر روش‌های تایید صحت دوعاملی در والکس اختیاری خواهد ماند. کاربرانی که تا امروز از این روش تایید صحت دوعاملی استفاده نکرده‌اند، باید حتما از درستی و در دسترس بودن آدرس ایمیل خود در والکس مطمئن شوند. در غیر اینصورت امکان برداشت کوین نخواهند داشت.

وب اپلیکیشن والکس منتشر شد

⭐️ در ۲۹/۱۱/۱۴۰۰ والکس برای پاسخگویی هرچه بهتر به نیاز کاربران خود از امروز وب‌اپلیکیشن خود را عرضه کرد.

امکان حد ضرر و حد سود در والکس

☑️ سرویس حد سود و حد ضرر در والکس رونمایی شد.
☑️ این امکان پرتکرارترین درخواست کاربران ما در روزهای اخیر است.

☑️اکنون با امکان استاپ لاس و استاپ لیمیت، سود و ضرر خود را در والکس کنترل و تضمین کنید.

☑️والکس بالاخره از نسخه IOS اپلیکیشن خود رونمایی کرد.

☑️پنج رمز جدید سولانا، آواکس، تزوس، نیر، الروند را از همین امروز می‌توانید در والکس معامله کنید.

اطلاعیه های صرافی اکس کوینو

جشنواره یک تیر و چهار نشان

ایا می‌دونستید که تو جشنواره یک تیر و چهار نشان اگر دوستتون رو به اکسکوینو دعوت کنید با همدیگه از ۴ جایزه رمزارزی ارزشمند بهره‌مند می‌شید؟

شما در ۲۵ درصد از کارمزد دریافتی اکسکوینو از دوستاتون شریک میشید و علاوه بر اون یک درصد از مانده حساب اون کاربر به عنوان پاداش برای شما واریز میشه.

همچنین دوستتون هم با نگه داشتن دارایی‌های رمزارزی خودش در کیف پول اکسکوینو، از ۳ درصد پاداش استیکینگ سالانه روزشمار و ۳ درصد پاداش استیکینگ سالانه ماه‌شمار بهره‌مند می‌شه.

اطلاعیه های قبلی

 

اطلاعیه های صرافی بیت پین

ایردراپ لونا به کیف پول بیت‌پینی‌ها واریز شد!

هم‌چنین با لیست شدن دو رمزارز لونا و لونا کلاسیک، امکان خرید و فروش در بخش خرید آسان بیت‌پین هم از امروز فراهم شده.

فقط تو معاملاتتون، حواستون باشه که این دوتا رمزارز هنوز وضعیت پایداری ندارن!

⚡️ مسابقه : بیت پین در کمپین جدید خود، به تمام کاربران شانس برنده شدن جوایز مختلفی از جمله خودرو ۲۰۶، مک بوک پرو، آیفون ۱۳، گوشی شیائومی، هارد اکسترنال، رمز ارز شیبا (SHIB) و… را اهدا کرده است. با یک دعوت ساده از دوستان خود در بیت پین، می‌توانید در بیت‌پین بدون قرعه‌کشی، هدیه بگیرید!

دوست بیار، بیت‌کوین ببر!

🥳 با دعوت کامل هر دوستی به بیت‌پین، ۰.۰۰۰۰۴۵ بیت‌کوین و دعوت کامل ۵ نفر، ۰.۰۰۰۲۵ بیت‌کوین در کیف پولتون جایزه بگیرید.

🤩 کلی مأموریت هیجان‌انگیز تو بیت‌پین لند منتظرته!

اطلاعیه های صرافی اوکی اکسچنج

⚡️در مسابقه جدید اوکی اکسچنج(ضرب المثل کریپتویی) شرکت کنید و جایزه ببرید.

✅رمز ارز های پر طرفدار Kadena و Apecoin در اوکی اکسچنج اضافه شد

اطلاعیه های صرافی تبدیل

⚡️ مسابقه : با تکمیل ثبت‌نام و احراز هویت خود در جشنواره زمستانی صرافی تبدیل ، ۱۶,۰۰۰ شیبا (SHIB) به صورت آنی جایزه بگیرید. مهلت این طرح تا پایان روز ۱۰ اسفند اعلام شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه نمایید.

اطلاعیه های صرافی ارزپایا

بخشنامه جدید بانک مرکزی مبنی بر اعمال محدودیت واریز ریالی یا انتقال از درگاه برای هر حساب بانکی از مورخه ۱۳ تیر ۱۴۰۱

سقف برداشت ریالی برای هر حساب بانکی یا شماره شبا ثبت شده مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در روز می باشد. برای برداشت ریالی بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان باید با یک شماره شبای دیگر برداشت بزنید یا در روز بعد برداشت شود.

چند اطلاعیه مهم

✅بازار معاملاتی “متیک (پالیگان)” در ارزپایا راه‌اندازی شد. این ارز در حال حاضر روی شبکه اتریوم قابلیت واریز و برداشت دارد. هم اکنون می‌توانید در دو بازار متیک-تومان (جفت ارز MATIC/IR) و
متیک-تتر (جفت ارز MATIC/USDT) به خرید و فروش رمزارز ماتیک بپردازید.

✅ پشتیبانی از شبکه هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) به پلتفرم ارزپایا اضافه شده و کاربران می‌توانند رمزارزهای بیت کوین، اتریوم، تتر، شیبا، بیت کوین کش، لایت کوین، ترون، چین لینک و دوج کوین را با استفاده از شبکه BSC به این صرافی واریز کنند.

✅ توکن های متاورس به ارزپایا اضافه شدند. بازار معاملاتی دیسنترالند، سندباکس و اکسی اینفینیتی در ارزپایا راه‌اندازی شدند

✅ بازار معاملاتی “فانتوم (FTM)”، “بایننس کوین (BNB)” و “سولانا (SOL)” در ارزپایا راه‌اندازی شد.

✅ اضافه شدن ۱۵ ارز در بازار تومانی:

سولانا (SOL)

بایننس کوین (BNB)

فانتوم (FTM)

یونی سواپ (UNI)

آوالانچ (AVAX)

کازماس (ATOM)

ریپل (XRP)

استلار (XLM)

نیر پروتکل (NEAR)

اتریوم کلاسیک (ETC)

ایاس (EOS)

گالا (GALA)

فایل کوین (FIL)

کامپاند (COMP)

آوه (AAVE)

⚡️ واریز و برداشت این ارزها در شبکه هوشمند بایننس (BSC) فعال است.

اطلاعیه های صرافی آبان تتر

کلاهبرداری جدید با سو استفاده از اسم آبان تتر

اخیراً تعدادی کلاهبردار با شبیه‌سازی سایت آبان‌تتر و ساخت یک آدرس جعلی، اقدام به فیشینگ کرده‌اند.
سپس این کلاهبرداران، با به دست آوردن اطلاعات حساب کاربران، اقدام به دزدی از حساب‌های آنان کرده‌اند.

🚨به منظور جلوگیری از بروز دوباره‌ی این اتفاق، از شما کاربران عزیز خواهشمندیم قبل از وارد کردن اطلاعات حساب کاربری‌ خود، به صحیح بودنِ آدرس سایت دقت کنید.

به اطلاع میرساند امکان معامله رمزارز GMT هم اکنون در سایت آبان‌تتر فراهم می‌باشد.به زودی امکان واریز و برداشت این رمزارز نیز فراهم خواهد شد.

اطلاع رسانی ایردراپ LUNA

به اطلاع میرساند به کاربرانی که در تاریخ ۱۷ اردیبهشت و ۶ خرداد رمزارز LUNA و UST در حساب کاربری خود داشته اند، به نسبت زیر ایردراپ تعلق گرفته و به حساب کاربریشان اضافه شده است.

– اگر در تاریخ ۱۷ اردیبهشت رمزارز LUNA موجود داشته باشید، به نسبت ۱ به ۱.۰۳۴۷۳۵۰۷۱

– اگر در تاریخ ۱۷ اردیبهشت رمزارز UST موجود داشته باشید، به نسبت ۱ به ۰.۰۱۸۲۷۷۱۲۱۴۳

– اگر در تاریخ ۶ خرداد رمزارز LUNA موجود داشته باشید، به نسبت ۱ به ۰.۰۰۰۰۱۵۳۰۷۹۲۷

– اگر در تاریخ ۶ خرداد رمزارز UST موجود داشته باشید، به نسبت ۱ به ۰.۰۲۳۵۴۸۰۰۰۸۴

رمزارز جدید LUNA دریافت کرده اید.

اطلاعیه های صرافی اکسبیتو

۱۵۰ هزار رمزارز شیبا اینو برای کاربران جدید صرافی اکسبیتو

۱۵۰ هزار رمزارز شیبا اینو برای کاربران جدید صرافی اکسبیتو

اکسبیتو در کمپین کریپتو وینتر خود به ازای ثبت نام، احراز هویت و استفاده از پلتفرم، ۱۵۰۰۰۰ شیبا هدیه می‌دهد. اهدای شیبا رایگان به صورت پلکانی بوده و از احراز هویت سریع تا معامله به هر فرد مقدار مشخصی کوین اهدا می‌شود.
این هدیه قابل تبدیل، قابل معامله و قابل برداشت بوده و کاربران می‌توانند علاوه بر دریافت کوین‌ها، با استفاده از کد دعوت خود سایرین را به ثبت نام در اکسبیتو دعوت کرده و ۲۵% کارمزد معاملات را به صورت دائمی دریافت کنند.
احراز هویت در این صرافی کاملا آنلاین است و هر کاربر می‌تواند ظرف ۱ الی ۳ دقیقه با استفاده از سامانه های آنلاین کشوری، هویت خود را تایید کند.
بهتر است بدانید، صرافی اکسبیتو یک صرافی دانش بنیان و ثبت شده است که برداشت آنی ریالی و شبکه‌های مختلف برای واریز و برداشت ریال و کوین‌های مختلف را دارد.

واریز نامحدود و ۲ ارز جدید برای کاربران وب اکسبیتو در دسترس قرار گرفت.| ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱

– واریز نامحدود ریالی با استفاده از شناسه واریز

– اضافه شدن رمزارزهای آیوتا (IOTA) و آوالانچ (AVAX) در تبدیل اکسبیتو

– انتخاب کارت و شماره حساب بانکی‌های پراستفاده به منظور دسترسی سریع

– نمای جدید فیلترها در قسمت تاریخچه

– امکان انتخاب کپچای متفاوت برای ورود

اکسنیکو یکی از حلقه‌های زنجیره همدلی 🕊| ۱۰ آبان ماه

اکسبیتو که در مرداد ۱۴۰۱ پلتفرم دونیشن خود را برای بنیادهای نیکوکاری و پرداخت مبالغ رمزارزی به خیریه‌ها رونمایی کرده بود، اکنون با پیوستن به کمپین زنجیره همدلی لندین، این قابلیت را در اختیار کسب و کارها و استارتاپ‌ها هم قرار داده است.

اطلاعیه و راه‌حل اکسبیتو در زمان قطع سرویس پیامکی:

رمزهای ۶ رقمی پیامک شده از اکسبیتو را در ایمیل ثبت‌نام شده هم دریافت می‌کنید. به علت قطع سرویس‌های پیامکی کشور، رمزهای ۶ رقمی که برای مرحله ورود برای کاربران این صرافی پیامک می‌شد، به ایمیل آنان ارسال می‌شود. به منظور بالا بردن امنیت و راحتی، پیشنهاد اکسبیتو به شما فعال کردن اعتبار سنجی ۲ عاملی با استفاده از اپلیکیشن‌های رمز ساز است.
معامله‌گران اکسبیتو برای برداشت رمزارز و انتقال کریپتو از اکسبیتو به سایر کیف‌پول‌های ارز دیجیتال، باید حتما رمز ۲ مرحله‌ای خود را فعال کنند. برای این کار در ابتدا باید با استفاده از کد ۶ رقمی که برای ایمیل می‌شود وارد حساب کاربری خود شوید و از طریق پنل امنیت موجود در پیشخوان، رمز ۲ عاملی خود را بر روی یک اپلیکیشن رمزساز فعال کنید.

در گزارش سالانه اکسبیتو آمده است که

اکسبیتو نه تنها یک بازار ارز دیجیتال (پلتفرم P٢P (است که کاربران می توانند رمزارزهای خود را در آن به
فروش برسانند بلکه یک تبدیل رمزارزی برای فروش و خرید مستقیم ارز دیجیتال از اکسبیتو نیز هست. به
واسطه بازار اکسبیتو کاربران می توانند رمزارز دلخواه خود را به صورت دو نوع جفت ارز کوین-تتر و
کوین-ریال با قیمت و حجم مورد نظر را با سایر کاربران اکسبیتو مبادله کنند. از طرف دیگر تبدیل رمزارزی
اکسبیتو با قیمت منصفانه سبب شده تا کاربران علاقه مند به نگهداری ارز دیجیتال یا تبدیل سریع ارزی، به
اکسبیتو متمایل شوند.
۱
تبادل سریع همراه با امنیت بالای اکسبیتو، جزو برتری های اکسبیتو نسبت به سایر پلتفرم های خرید و
فروش ارز دیجیتال است. خرید و فروش، تبدیل ارزهای دیجیتال و انتقال راحت در شبکه رمزارزی های
مختلف توجه بسیاری از تریدرهای حوزه بلاکچین را به خود جلب کرده است. در تبدیل اکسبیتو می توانید
همه رمزارزها را به یکدیگر و به ریال تبدیل کنید.
۲
فصل پنجم ٣۴
کیف پول امن اکسبیتو جایی برای ذخیره ارزهای دیجیتال کاربران است. کاربران اکـسبیتو به راحتی
می توانند بدون نگرانی از مشکلات کیف پول های خارجی، تحریم های بین المللی و عدم دسترسی به صرافی
های خارج از ایران، از کیف پول اکسبیتو برای مبادله و یا نگهداری ارزهای دیجیتال خود استفاده کنند.
۳
لیست کردن ارزهای دیجیتال با شبکه اصلی هر ارز، علاوه بر امنیت بالای ارز روی شبکه اصلی، سبب
پیشگیری از مشکلاتی چون خرید سایه کوین (Coin Shadow (شده است. به دلیل تعدد بالای
توکن ها و بسترهای ارائه ارز دیجیتال، در صورت ایجاد مشکل روی شبکه فرعی، انتقال ارز با مشکلاتی
مواجه می شود و در صورت از بین رفتن شبکه فرعی، ارز دیجیتال ممکن است از بین برود. مبادله و
ارائه ارز به صورت فول نود و بر بستر شبکه اصلی، سبب حفظ ارزش کوین و ایجاد ثبات روی شبکه
اصلی می شود.
۴
علاوه بر موارد فوق در دسترس بودن، قیمت منصفانه، کارمزد پایین، پشتیبانی مناسب و ده ها ویژگی
دیگر سبب اطمینان بسیاری از کاربران، سرمایه گذاران و معامله گران به اکسبیتو شده است.

لیست شدن ارز های پر طرفدار در اکسبیتو

صرافی اکسبیتو که به تازگی به اقدام به اضافه کردن ارزهای جدید و پرطرفدار کرده است، ۲ ارز محبوب و پر مبادله شیبا و سولانا را در اواسط بهمن ماه ۱۴۰۰ به کیف پول خود اضافه کرد. همچنین این پلتفرم برای سهولت مدیریت کارت های بانکی کاربران در نسخه جدید (اندروید و وبسایت) خود، قابلیت حذف کارت‌های بانکی بدون نیاز به ارسال تیکت و پشتیبانی را در اختیار کاربران و تریدرهای خود قرار داد.
همچنین این پلتفرم در آخرین روزهای بهمن ماه سال جاری دو ارز نام برده (شیبا و سولانا) را به بازار تبادلات خود اضافه کرده است و کاربران می‌توانند از طریق این پلتفرم ارزهای خود را در بازارهای معاملاتی اکسبیتو به فروش رسانده یا خریداری کنند.
لازم به ذکر است که پس از آخرین تغییرات ماه گذشته، تعداد ارزهای تحت پشتیبانی صرافی اکسبیتو (http://exbito.com/) به ۲۰ ارز رسیده است.

افزایش قابلیت‌های جدید، بهبود کاربری و خدمات نوین مشتریان تنها در دو ماه

صرافی اکسبیتو سال ۱۴۰۱ را با ارائه خدماتی متفاوت و جدید شروع کرد. این صرافی در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال جاری تلاش کرد تا خدمات‌رسانی به کاربرانش را در سطح استانداردهای بین‌المللی ارتقا دهد.
این صرافی، ۷ ارزدیجیتال جدید پنکیک سواپ، فانتوم، آوی (آوه)، سند، اکسی، مانا و متیک را در دو ماه نخست سال ۱۴۰۱ به لیست خود اضافه کرده است. اکسبیتو، علاوه بر افزودن این هفت ارز جدید به لیست رمزارزهای تحت پشتیبانی‌اش، از ویجت شناور خود نیز رونمایی کرد.
ویجت شناور، به کاربران این امکان را می‌دهد که قیمت لحظه‌ای را خارج از اپلیکیشن ارزدیجیتال اکسبیتو و در سایر قسمت‌های گوشی‌های اندرویدی رصد کنند. کاربران اکسبیتو با فعال کردن این ویجت می‌توانند قیمت ارزهای مورد نظر خود را در لحظه ببیند. در حال حاضر ویجت شناور اکسبیتو قابلیت افزودن ۵ جفت ارز را دارد و در آینده نزدیک می‌توان ارزهای بیشتری را با این ویژگی رصد کرد.
اکسبیتو همچنین با بهبود رابط کاربری، ثبت نام را برای کاربران خود آسان‌تر از قبل کرده است. کاربران صرافی اکسبیتو، تنها با در دست داشتن کارت ملی هوشمند و کد پستی محل سکونتشان، می‌توانند مراحل احراز هویت تکمیلی را سریع‌تر و راحت‌تر از دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال انجام دهند.
علاوه بر این، فرآیند ثبت اطلاعات هویتی در پلتفرم اکسبیتو شفاف‌تر شده و بهبود یافته است. بهبود خدمات این پلتفرم معاملاتی در حالی صورت گرفته که پیش‌تر اکسبیتو رتبه دوم بهترین رابط کاربری را از بین تمام صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی در گزارش مقایسه‌ای کد ایران کسب کرده بود.
اکسبیتو در بهار ۱۴۰۱ صفحه لیست تغییرات نسخه‌ها را برای کاربرانش فعال کرد. مشترکان این صرافی می‌توانند از آخرین تغییرات نسخه‌ای که از آن استفاده می‌کنند، باخبر شوند. در صفحه «تغییرات نسخه‌ها»، تاریخ انتشار نسخه، قابلیت اضافه شده و رفع باگ‌های گزارش شده از سمت کاربران به صورت به‌روز آپدیت می‌شود.

از دیگر تحولات مهم اکسبیتو در دو ماه نخست سال ۱۴۰۱، می‌توان به فعال شدن برداشت آنی برای ۹ بانک، استفاده از داشبورد اکسبیتو بدون نیاز به تکمیل احراز هویت، اضافه شدن لیست قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال، اضافه شدن صفحه ماشین حساب ارز دیجیتال، حذف شدن انتخاب گزینه جنسیت در هنگام ثبت نام و استفاده از شماره موبایل به جای شماره تلفن ثابت برای دریافت کد تایید صوتی نام برد.

اطلاعیه های صرافی رابکس

نه رمزارز دیگر به رابکس اضافه شد! تعداد رمزارزهای پشتیبانی شده در رابکس به ۱۱۰ رسید!

  1. اسموت لاوپوشن (SLP) روی شبکه‌های BEP20 و ERC20
  2. آکسی اینفینیتی (AXS) روی شبکه‌های BEP20 و ERC20
  3. دیسنترالند (MANA) روی شبکه ERC20
  4. کوساما (KSM) روی شبکه‌ KSM
  5. هلیم (HNT) روی شبکه HNT
  6. موباکس (MBOX) روی شبکه BEP20
  7. اودیوس (AUDIO) روی شبکه ERC20
  8. گالا (Gala) روی شبکه‌های BEP20 و ERC20
  9. الین ورلدز (TLM) روی شبکه‌های BEP20 و ERC20

اطلاعیه های صرافی رابین کش

وبسایت رابین‌کش نسخه ۵ از هم‌اکنون در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  1. در این نسخه، شما با تنوع بیش‌تری از رمزارزها مواجه خواهید شد.
  2. امکان نگه‌داری رمزارز خود در کیف‌پول امن رابین‌کش، معامله‌کردن را برای شما آسان‌تر خواهد کرد.
  3. بازار برخط که مهم‌ترین تفاوت رابین‌کش جدید با سامانه‌ی سابق رابین‌کش به حساب می‌آید، امکان معاملات P2P و بدون واسط در بازارهای حرفه‌ای خود را برای کاربران عزیز فراهم کرده‌است. البته که شما کاربران گرامی همچنان قادر به معامله‌ی مستقیم هستید و می‌توانید قیمت‌های مربوط به ارزهای دیجیتال را در صفحه‌ی ابتدایی این وبسایت مشاهده کنید.
  4. همچنین رابین‌کش جدید با تمام دستگاه‌های شما سازگار است.

اطلاعیه های صرافی رمزینکس

تعلیق کلیه توکن های شبکه اتریوم از ۲۲/۲/۱۴۰۱

با توجه به اینکه شبکه ERC20 به دلیل تراکم بالای برداشت، افزایش هزینه انتقال را به همراه داشته و تراکنش‌ها را با اختلال روبرو کرده است، برداشت کلیه توکن‌ها بر روی این شبکه به طور موقت تعلیق شده است.

رمزینکس تنها صرافی ایرانی که از ایردراپ لونا پشتیبانی کرد

رمزینکس تنها صرافی ایرانی که از ایردراپ لونا پشتیبانی کرد

رمزینکس تنها صرافی ایرانی که از ایردراپ شبکه ترا ۲ پشتیبانی کرده و کوین‌های ایردراپ شده را به کاربرانش اختصاص داد.
تخصیص این ارز براساس موجودی لونا در شبکه قدیمی آن در کیف پول کاربران رمزینکس در ساعت ۰۰:۰۰ روز ۶ خرداد انجام گرفت.
این ایردراپ در تاریخ ۲۸ می انجام شد و رمزینکس در اولین اقدام طبق فرایندهای جهانی و منطق محاسباتی لونا ایردراپ اقدام به تخصیص لونا-۲ میان کاربران خود کرد.
توزیع لونا-۲ در رمزینکس براساس اسنپ شات گرفته شده در تاریخ ۶ خرداد انجام شده است و برای دریافت آن هیچ اقدام دیگری از سوی کاربران نیاز نبوده است. همچنین کاربران در صورت داشتن هرگونه پرسش می‌توانند با پشتیبانی رمزینکس در ارتباط باشند.
رمزینکس با بیش از ۴ سال فعالیت مستمر، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال را در قالب بازار همتا به همتا پشتیبانی می‌کند و متنوع‌ترین روش‌های سفارش‌گذاری را ارائه می‌دهد.
#رمزینکس ،درگاه تجارت دیجیتال

اطلاعیه های صرافی چنج کن

جشنواره صرافی چنج کن

صرافی چنج‎ کن علاوه بر رونمایی از اپلیکیشن اندروید، از بسته‌ هدیه‌ی صد هزارتومنی خود برای شهریور‌ماه رونمایی کرد.
کاربران صرافی چنج کن از ۱ تا ۳۱ شهریور فرصت دارند کد با لینک دعوت ویژه خود به ‌ازای معرفی هر دوستی که احراز هویت خود را تکمیل کند با اولین معامله، ۵۰,۰۰۰ تومان هدیه بگیرند. علاوه بر این فرد معرفی شده نیز ۱۰,۰۰۰ تومان هدیه دریافت می‌کند. علاوه بر هدایای معرفی، هر کاربری که در قسمت تبدلیگر، معامله رمزارز به رمزارز با ارزش بیش‌تر از ۱۰ میلیون تومان داشته باشد و یا در بازار تومانی معامله ی بالای ۱۰ میلیون تومان داشته باشند، برای هر مورد ۲۰,۰۰۰ تومان هدیه دریافت می‌کنند.

افزودن دو توکن جدید به چنج کن

در هفته ی جاری دو ارز متاورسی مانا (decentraland) و سند باکس (sand box) به بازار معاملاتی چنج کن افزوده خواهد شد. و کاربران با وجود امکاناتی نظیر سفارش استاپ لیمیت، دارایی های کاربران در برابر ریزش ناگهانی بازار ایمن خواهد ماند.

 

اطلاعیه های صرافی پینگی

ایردراپ لونا در صرافی پینگی انجام شد.

اکانت کلیه کاربران هولدر لونا، طبق فذمول رسمی اعلام شده توسط تیم لونا برای واریز ایردراپ شارژ شد.

جهت بررسی میتوانید موجودی کیف پول لونا را در حساب کاربری خود بررسی نمایید.

در صورت داشتن هرگونه سوال با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.

اطلاعیه های صرافی تترلند

پاسخ تترلند به گزارش خبرگزاری رویترز

در تاریخ ۴نوامبر۲۰۲۲ (۱۳آبان۱۴۰۱)، خبرگزاری رویترز گزارشی با عنوان «با وجود تحریم‌ها، بایننس به شرکت‌های ایرانی کمک کرد تا ۸میلیارد دلار معامله کنند»، منتشر کرد که در متن آن، دو مرتبه از «تترلند» نام برده شده است.

در این گزارش، رویترز مدعی شده است که با وجود تحریم‌های وضع‌شده علیه ایران، اکسچنج‌های ایرانی با صرافی بین‌المللی بایننس مراودات مالی و تجاری دارند و مبادلات ایرانیان از این طریق انجام می‌شود. شایان ذکر است که ساعاتی پس از انتشار این گزارش، تترلند دلایل خود را برای کذب‌بودن ادعا و فرضیه مطرح‌شده رسماً برای رویترز ارسال کرد؛ اما تا‌کنون و پس از گذشت بیش از ۳ روز، همچنان هیچ پاسخی دریافت نکرده است.

تترلند خود را ملزم می‌داند برای شفاف‌سازی اذهان عمومی به نکات زیر اشاره کند:

۱. در گزارش «چِین آنالیسیس» با عنوان «جرایم رمزارزی ۲۰۲۲» که در فوریه‌۲۰۲۲ منتشر شد(The 2022 Crypto Crime Report – Feb2022 – Page 131-136)، هیچ اشاره‌ای به تترلند نشده و فقط نام سه اکسچنج دیگر ذکر شده است. این در حالی است که رویترز در متن گزارش خود اذعان کرده که در گزارش چِین آنالیسیس به نام تترلند اشاره شده است؛ بنابراین، این موضوع کذب محض است. و این موضوع بدیهی بی‌شک صحت کل گزارش را زیر سوال خواهد برد.
۲. در فایل‌هایی که رویترز از ریز تراکنش‌های صرافی‌های ایرانی در گزارش خود منتشر کرده است، هیچ تراکنش و مدرک رسمی و معتبری درباره تترلند وجود ندارد و صرفاً نام پنج صرافی آمده است که نام تترلند نیز در میان آن‌ها وجود ندارد و ادعای مطرح‌شده فاقد مستندات است.

۳. در بخش دیگری از گزارش رویترز، آمده است که «از تترلند درخواست پاسخ‌گویی کردیم؛ اما هیچ پاسخی دریافت نشده است». در‌این‌باره نیز اعلام می‌کنیم هیچ‌گونه درخواستی از رویترز دریافت نکرده‌ایم تا بخواهیم پاسخی برای آن داشته باشیم.

۴. تترلند مرجع تخصصی تبادل تتر/تومان است و از سال ۱۳۹۶ و هم‌زمان با آغاز فعالیتمان تاکنون، در بستری امن و مطمئن و با تمرکز بر انجام معاملات در داخل کشور و استفاده از دانش متخصصان بومی، تمام زیر‌ساخت‌ها و تکنولوژی‌های لازم را فراهم آورده و به هیچ سرویس و نهاد خارجی وابستگی نداشته‌ایم.

۵. تترلند هیچ‌گونه اکانت رسمی و غیررسمی تجاری یا شخصی در بایننس نداشته و ندارد. در تمامی ۵ سال اخیر، معاملات تترلند به‌صورت تخصصی تتر/تومان بوده و بدیهی است که معاملات تتر/تومان ازطریق صرافی بین‌المللی بایننس با وجود تحریم‌های وضع‌شده علیه ایرانیان، انجام نخواهد شد. خاطرنشان می‌کنیم سرویس «مبدل تترلند» که با کارمزد رایگان به‌تازگی راه‌اندازی شده است، به هیچ‌کدام از صرافی‌های خارجی بایننس و کوکوین و اف‌تی‌ایکس وابستگی ندارد.

۶. تترلند به‌عنوان کسب‌و‌کار آنلاین خصوصی فعال در حوزه تبادل رمزارز، هیچ‌گونه مراودات مالی و تجاری با سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و نظامی و شبه‌نظامی ندارد و خدمات خود را صرفاً به کاربران ایرانی اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی با مالکیت خصوصی و با انجام احرازهویت سخت‌گیرانه به‌منظور تبادلات رمزارز در داخل کشور ارائه می‌دهد.

اطلاعیه های صرافی سرمایکس

به درخواست شما همراهان عزیز سرمایکس، ۵ ارزدیجیتال جدید به بازار اضافه شدند:

✅آیدکس (IDEX)
✅گیت کوین (GTC)
✅ال تی او نتورک (LTO)
✅میرور پروتکل (MIR)
✅پی نتورک (pNetwork)

صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس

او ام پی فینکس دانش بنیان شد.

ممنون از اینکه تو این مسیر با تمام سختیاش کنارمون بودین و بهمون اعتماد کردین… به امید روزهای پرتلاش‌تر و روشن‌تر!

رونمایی از ساختار جدید پلتفرم اوام‌پی‌فینکس

توسعه در اوام‌پی فینکس فرایندی توقف ناپذیر است و همواره بهبود کیفیت سرویس‌دهی و ایجاد قابلیت‌های جدید و کاربردی در پلتفرم، هدف و اولویت اصلی ماست.

هشدار جدی: این مقاله توصیه سرمایه گذاری در هیچ صرافی نیست و اطلاعات و اخبار صرافی ها را منعکس میکند.

 


امیدواریم این اطلاعات برایتان مفید باشد. برای اضافه شدن خبر های صرافی شما به صفحه اطلاعیه ها و اخبار مهم صرافی‌های ارز دیجیتال ، اینجا کلیک کنید.

۴.۶
/
۵
(
۳۳

امتیاز

)

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا