بازی

جزئیات آپدیت جدید Genshin Impact؛ از کاراکترهای جدید تا زمان انتشار

جزئیات آپدیت جدید Genshin Impact؛ از کاراکترهای جدید تا زمان انتشار

براساس اعلام توسعه‌دهندگان استودیوی HoYoverse، آپدیت جدید بازی Genshin Impact تحت عنوان The Morn a Thousand Roses Brings در تاریخ ۲۴ اوت (۲ شهریور) در اختیار بازیکنان قرار گرفته و محتوای گسترده‌ای از جمله منطقه جدید Sumeru و کاراکترهای جدید بازی را شامل خواهد شد. علاوه‌براین، گیم‌پلی جدید Dendro Element نیز ۷ عنصر سیستم جادویی بازی را تکمیل خواهد کرد.

Collei و Tighnari دو کاراکتر جدیدی هستند که در این آپدیت با گیم‌پلی جدید Dendro Element همراه خواهند بود. علاوه‌براین، کاراکتر سومی به نام Dori نیز به بازی اضافه خواهد شد. در ادامه می‌توانید نگاه کوتاهی به محتوای جدید بازی به همراه تصاویری از آن داشته باشید:

  • گسترش وسیع نقشه‌ی بازی شامل جنگل‌های بارانی و شهر Sumeru
  • مأموریت‌های درون بازی Archon
  • مکانیزم قابل بازی Dendro با واکنش‌های کاملاً جدید
  • کاراکترهای قابل بازی Dendro شامل Dendro Traveler و تیرانداز پنج ستاره، Tighnari به همراه کماندار چهار ستاره‌ی Collei
  • شانسی برای دریافت رایگان کاراکتر Collei

بازی Genshin Impact برای PS4، پلی استیشن 5، پی سی، اندروید و iOS در دسترس بوده و نسخه نینتندو سوییچ آن نیز در دست ساخت است. از مواردی که باعث می‌شود گنشین ایمپکت را به‌عنوان یک اثر ارزشمند برای موبایل در نظر گرفت، گرافیک بسیار زیبا و صد البته پرداخت به جزئیات در طراحی انمیشن‌های مختلف است که از لحظه‌ی ورود به بازی، احتمالا تمام توجه‌ شما را به خود جلب خواهند کرد. همچنین اگر با بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild آشنا باشید، احتمالا بتوانید رد پای این بازی محبوب را بعد از مدتی گشت‌و‌گذار در Genshin Impact مشاهده کنید.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با بیکینگ و سایر کاربران در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا