بازی

تلاش برای بقا در تریلر سریال Tales of the Walking Dead

تلاش برای بقا در تریلر سریال Tales of the Walking Dead

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی AMC در نمایشگاه کامیک-کان سن دیگو تریلر جدیدی از سریال زامبی-محور Tales of the Walking Dead (حکایات مردگان متحرک) را به اشتراک گذاشته است. نخستین فصل این سریال اسپین‌آف آنتولوژی از تاریخ ۱۴ اوت (۲۳ مرداد) در ۶ قسمت تقدیم بیننده‌ها خواهد شد. شما می‌توانید تریلر تازه سریال حکایات مردگان متحرک را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

اسکات ام. گیمپل، خالق Tales of the Walking Dead به‌همراه برخی از بازیگرهای سریال در پنل مردگان متحرک نمایشگاه کامیک-کان سن دیگو جزئیات جدیدی از این اسپین-آف را با طرفدارها به اشتراک گذاشتند. گیمپل توضیح داد که این سریال با الهام از پرسش‌های بیننده‌ها در مورد جهان سریال The Walking Dead ساخته شده است و روی جزئیات و جنبه‌های جدیدی از زندگی افراد مختلف در این آخرالزمان زامبی‌ها تمرکز دارد.

سریال Tales of the Walking Dead داستان‌هایی مستقل با تمرکز روی کاراکترهای تازه و قبلی دنیای آخرالزمانی مردگان متحرک را روایت خواهد کرد. افرادی همچون تری کروس، بازیگر سریال Brooklyn Nine-Nine (بروکلین نُه-نُه)، الیویا مان، بازیگر فیلم Office Christmas Party (مهمانی کریسمس اداره)، پارکر پوزی، بازیگر سریال Lost in Space (گمشده در فضا)، جیلیان بل، بازیگر فیلم Rough Night (شب سخت)، آنتونی ادواردز، بازیگر سریال کوتاه Inventing Anna (دروغ آنا) و پاپی لیو، بازیگر سریال Hacks (هک) نقش برخی از کاراکترهای تازه سریال را ایفا می‌کنند.

سامانتا مورتون، بازیگر نقش آلفا در سریال The Walking Dead نیز بازمی‌گردد و این‌بار نقش کاراکتری با نام دی را بازی می‌کند. هنوز معلوم نیست که آیا داستان‌های مستقل سریال Tales of the Walking Dead به‌نحوی با یکدیگر ارتباط دارند یا باید انتظار ارتباط آن با سریال اصلی را داشته باشیم. این سریال اسپین‌آف یکی از ۳ سریال تازه مجموعه‌ی مردگان متحرک است که در سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسد. یکی از این سریال‌ها Isle of the Dead (جزیره‌ی مردگان) نام دارد که ماجراهای نیگان و مگی را دنبال می‌کند. سریال اسپین‌آفی نیز برای کاراکتر دریل در دست تولید قرار دارد.

شبکه‌ی AMC از تولید یک سریال ۶ قسمتی با تمرکز روی ریک گرایمز با بازی اندرو لینکلن و میشون با نقش‌آفرینی دانای گوریرا خبر داده است که در سال آینده روی آنتن می‌رود و داستان این کاراکترها را ادامه خواهد داد. قسمت‌های پایانی فصل یازدهم سریال The Walking Dead از تاریخ ۲ اکتبر (۱۰ مهر) پخش خواهد شد. 


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا