تکنولوژی

ارائه خدمات پس از فروش موبایل ویژه نوروزی 1401

ارائه خدمات پس از فروش موبایل ویژه نوروزی 1401

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

از ابتدای فروردین تا 31 فروردین 1401 خدمات پس از فروش موبایل شامل اجرت تعمیرات موبایل و تبلت با تخفیف 50 درصدی توسط شرکت همراه سرویس خاورمیانه، ویژه کادر درمان، نیروی انتظامی، پرسنل آتش‌نشانی و راهداران در سراسر کشور ارائه می‌شود.

شرکت همراه سرویس خاورمیانه با هدف ارائه خدمات پس از فروش در حوزه محصولات الکترونیکی به ویژه گوشیهای تلفن همراه تاسیس گردیده و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، تخفیف 50 درصدی اجرت تعمیرات موبایل و تبلت را ویژه کادر درمان، پرسنل نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی، پرسنل آتش‌نشانی و راهداران عزیز در ایام نوروز در تمام شعب خود در سراسر کشور ارائه می‌دهد.

به این ترتیب تمامی پرسنل سازمان‌ها و نهادهای یاد شده در صورت نیاز به تعمیرات گوشی موبایل و تبلت خود، می‌توانند به یکی از شعب این مجموعه در سراسر ایران مراجعه کرده و با ارائه کارت پرسنلی به کارشناسان آن واحد، دستگاهشان در کمترین زمان ممکن عیب یابی، تعمیر و به ایشان تحویل می‌شود.

شرکت همراه سرویس خاورمیانه با بیش از 11 شعبه و 70 نمایندگی در تمامی شهرهای بزرگ، آماده ارائه خدمات به این عزیزان است.

لازم به ذکر است که بر اساس ارزیابی سازمان حمایت از مصرف کننده، خدمات پس از فروش همراه سرویس خاورمیانه، رتبه نخست را در میان بیش از ۳۰۰ شرکت‌ خدمات پس از فروش موبایل کشور دارد.

مستر بلیط

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا