بازی

Diablo Immortal بیش از ۲۰ میلیون بار دانلود شده است

Diablo Immortal بیش از ۲۰ میلیون بار دانلود شده است

Diablo Immortal را می‌توان یکی از بازی‌های پرحادثه صنعت بازی‌های ویدیویی دانست. پرحادثه از این نظر که از سوی کاربرها انتقادهای بسیاری را دریافت کرد. در زمان عرضه پیشرفت برای رسیدن به انتهای بازی به‌شدت به پرداخت‌های درون برنامه‌ای وابسته بود و همین مورد سبب شد تا مورد بحث و انتقاد قرار بگیرد.

بااین‌حال بازی از نظر تجاری به موفقیت‌های مختلفی دست پیدا کرده است. Diablo Immortal در دو هفته ابتدایی عرضه خود توانست ۲۴ میلیون دلار درآمد داشته باشد. همچنین در هفته اول انتشار بیش از ۱۰ میلیون‌بار نصب شد و بزرگ‌ترین عرضه در سری را به خود اختصاص داد (حداقل از نظر آمار و ارقام).

حال اسپین آف سری دیابلو به رکورد جدیدی دست پیدا کرده است. حساب کاربری توییتر Diablo Immortal اعلام کرده که هم‌اکنون این بازی با درنظر گرفتن تمامی پلتفرم‌ها بیش از ۲۰ میلیون بار نصب شده است. قطعا رایگان بودن دیابلو ایمورتال، یکی از مواردی است که سبب شده بازیکنان متعددی به‌سراغ تجربه بازی بروند. به همین مناسبت، بلیزارد اینترتینمت جوایز داخل بازی مختلفی را درنظر گرفته که بازیکنان با ورود به حساب کاربری خود، آن‌ها را دریافت خواهند کرد.

نظر شما کاربران بیکینگ دراین‌‌باره چیست؟ آیا از تجربه‌ی Diablo Immortal لذت برده‌اید؟ Diablo Immortal هم‌اکنون برای کامپیوتر، اندروید و iOS در دسترس است.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا