بازی

احتمال لغو بازی Roller Champions در آینده نزدیک توسط یوبیسافت

احتمال لغو بازی Roller Champions در آینده نزدیک توسط یوبیسافت

جف گراب، خبرنگار GiantBomb در پادکست Xbox Era با خواندن پیامی که از منبع داخلی خود به‌دست آورده بود، اعلام کرد که یوبیسافت قصد دارد پشتیبانی از بازی Roller Champions را تنها چند ماه پس از عرضه و با اتمام فصل سوم آن، لغو کند. بازی آنلاین، ورزشی و رایگان Roller Champions که توسط شعبه‌ی مونترآل یوبیسافت توسعه یافته است، ابتدا در سال ۲۰۱۹ معرفی و در ماه می ۲۰۲۲ به بازار عرضه شد.

این بازی پس از عرضه، محتوای بسیاری را دریافت کرده است و طبق گزارشی که اخیرا یوبیسافت در جلسه‌ی گزارش مالی خود منتشر کرد، وضعیت سودرسانی آن از بازی لغو شده‌ی Hyper Scape بهتر بوده است. بااین‌حال در برخی گزارش‌ها اشاره شد که بازی Roller Champions از محبوبیت زیادی نزد بازیکنان برخوردار نیست. در حال حاضر ویدیوهای مربوط‌به این بازی در پلتفرم توییچ توسط کمتر از ۱۰۰ نفر بازدید دارند.

بازیکنان Roller Champions در حال تلاش برای گرفتن توپ

بازی Hyper Scape نیز توسط یوبیسافت مونترآل توسعه یافته بود. این بازی بتل‌رویال و شوتر ۱۰۰ بازیکن را وارد رقابت‌های مختلف در یک شهر خیالی به‌نام Neo-Arcadia می‌کرد. این بازی در ژوئیه‌ی ۲۰۲۰ به‌صورت بتای عمومی عرضه شد اما نتوانست به موفقیت مدنظر یوبیسافت برسد. درنهایت تنها پس از گذشت یک سال، یوبیسافت روند انتشار به‌روزرسانی‌های بزرگ و اصلی برای این بازی را متوقف کرد.

خبر لغو احتمالی پشتیبانی از بازی Roller Champions در جریان اخبار مشابه دیگر از سوی شرکت یوبیسافت قرار دارد. این شرکت فرانسوی در هفته‌ی گذشته تایید کرد که توسعه‌ی چهار بازی از جمله Ghost Recon Frontline و Splinter Cell VR به‌همراه دو بازی معرفی نشده‌ی دیگر را لغو کرده است. در ادامه این شرکت خبر از تأخیر زمان عرضه‌ی بازی Avatar: Frontiers of Pandora داد که در ابتدا قرار بود در سال مالی جاری منتشر شود و حال تاریخ آن به سال مالی ۲۰۲۳-۲۰۲۴ موکول شده است.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن‌ها را با ما به اشتراک گذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا