تکنولوژی

ناسا اسم شما را به کره ماه می برد؛ همین الان ثبت نام کنید

ناسا اسم شما را به کره ماه می برد؛ همین الان ثبت نام کنید

خیلی از ما آرزو داریم که روزی به فضا سفر کنیم، اما این آرزو چنان دست‌نیافتنی است که گاهی از فکر کردن به آن ناامید می‌شویم. اما حالا شما شانس این را دارید که لااقل اسم خودتان به فضا بفرستید.

ناسا از همه مردم دنیا خواسته است که اسم خودشان را به این آژانس فضایی ارسال کنند تا در ماموریت آرتمیس ۱ که قرار است چند ماه دیگر به مدار کره ماه انجام بگیرد به فضا برده شود.

هدف ناسا از ارائه این ایده جذاب آن است که همه کسانی که علاقمند به فضا و سفرهای فضایی هستند احساس کنند که تاحدودی به آرزوی خود رسیده‌اند. شما برای ارسال اسم خود به ناسا فقط کافی است که به وب‌سایت این آژانس فضایی مراجعه کنید و نام کامل خودتان را به‌همراه یک پین‌کد وارد کنید.

مطالب مرتبط:

  • ناسا برای مطالعه دقیق تر خورشید دو ماموریت بسیار هیجان انگیز انجام می دهد
  • ناسا تلسکوپ Roman را برای کشف سیاره های شبیه به زمین به فضا پرتاب می کند

شما بعد از ثبت‌نام، صفحه مربوط به خودتان را با جزئیات پرواز مشاهده خواهید کرد. در این صفحه یک کد QR نیز وجود دارد که شما را دعوت به عضویت مهمان در رویدادهای آینده ناسا خواهد کرد. ضمنا مراقب باشید که پین‌کد خودتان را فراموش نکنید، چون‌که بعدا به آن نیاز خواهید داشت.

ماموریت آرتمیس ناسا

بد نیست بدانید که ماموریت آرتمیس ۱ اولین ماموریت بدون سرنشین ناسا به سمت کره ماه برای تست راکت نسل بعدی این آژانس و همچنین فضاپیمای Orion خواهد بود. این فضاپیما قرار است چند روز به دور کره ماه گردش کند و سپس به زمین برگردد. اگر این تست‌ها موفقیت آمیز بودند ، ناسا در ادامه قصد دارد ماموریت سرنشین‌دار آرتمیس ۲ را به مدار کره ماه انجام بدهد و در نهایت ماموریت نهایی آرتمیس ۳ را در سال ۲۰۲۵ برای ارسال چند فضانورد به کره ماه انجام خواهد داد.

در این ماموریت، ما برای اولین بار شاهد فرود یک زن و یک فضانورد رنگین‌پوست بر سطح کره ماه خواهیم بود. همانطور که می‌دانید اولین ماموریت سفر انسان به کره ماه توسط فضاپیمای آپولو در سال ۱۹۷۲ انجام شد. هدف ناسا از ماموریت آرتمیس بررسی امکان زندگی انسان بر روی کره ماه است و دریچه‌ای را برای سفرهای بیشتر به این کره خاکی باز خواهد کرد.

در هر حال، اگر شما هم دوست دارید که اسم‌تان به کره ماه سفر کند همین الان به وب‌سایت ناسا بروید و ثبت‌نام کنید.

منبع: Digital Trends

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا