تکنولوژی

معرفی بازی Donut Punks؛ مبارزه آنلاین با زامبی‌ها بر سر دونات

معرفی بازی Donut Punks؛ مبارزه آنلاین با زامبی‌ها بر سر دونات

بازی‌های آنلاین موبایل همیشه طرفداران خاص خود را داشته‌اند و عناوین آنلاین و چندنفره بسیار زیادی نیز وجود دارند. بازی Donut Punks: Online Epic Brawl یکی از جدیدترین بازی‌های آنلاین اندروید محسوب می‌شود که در آن می‌توانید با دوستان خود به رقابت بپردازید و تجربه‌ای بسیار سرگرم‌کننده دارد.

در این مطلب از بیکینگ بازی Donut Punks: Online Epic Brawl را معرفی خواهیم کرد که برای علاقه‌مندان به بازی‌های آنلاین و گروهی، تجربه‌ای جدید و سرگرم‌کننده محسوب می‌شود.

درباره بازی Donut Punks

Donut Punks

بازی توسط سازنده‌ای به نام Donut Lab در پلتفرم‌های گوگل پلی و اپ استور منتشر شده که تاکنون هیچ برنامه دیگری را منتشر نکرده است. سبک بازی به نوعی اکشن محسوب می‌شود که البته یک عنوان کاملا آنلاین است و برای اجرا و تجربه آن به اینترنت نیاز دارید.

همانطور که از نام بازی می‌تواند حدس زد، دونات نقش پررنگی در آن دارید و در واقع در طول بازی شما برای جمع‌آوری دونات‌های جذاب بیشتر، با رقیبان خود مبارزه می‌کنید. با این حال تمام ماجرا به همین دو نکته ختم نمی‌شود و دلایل بسیار بیشتری وجود دارند که باعث می‌شوند گیم پلی Donut Punks: Online Epic Brawl بسیار سرگرم‌کننده باشد.

نکته اول اینکه بازی اساسا در محیطی پیش می‌رود که توسط زامبی‌ها تسخیر شده. یعنی در طول آن باید با دسته‌ای از زامبی‌ها مختلف نیز مبارزه کنید. به عنوان یک بازی آنلاین که در آن باید با بازیکنان دیگر نیز مبارزه کنید، حضور زامبی به عنوان دشمن سوم، می‌تواند عناصر اکشن بازی را تقویت کنید. بنابراین در طول مسابقات بازی همیشه در حال شلیک کردن هستید.

با این وجود، در Donut Punks: Online Epic Brawl تمام تمرکز روی جنبه‌های اکشن بازی نیست و باید توجه داشت که با یک عنوان آنلاین و رقابتی روبرو هستیم. بنابراین علاوه بر اینکه باید با زامبی‌ها ترسناک روبرو شوید، باید به بازیکنان دیگر نیز توجه داشته باشید.

روند کلی بازی به این صورت است که شما در مسابقاتی با زمان کوتاه و محدود (مثلا 1 دقیقه و 30 ثانیه) باید بیشترین میزان دونات اعلام شده را جمع‌آوری کنید. چند بازیکن دیگر نیز به همراه شما وارد مسابقه می‌شوند که آن‌ها نیز تلاش دارند تا دونات بیشتری جمع‌آوری کنند. در هر نقطه از بازی نیز، زامبی‌ها ظاهر یا ریسپاون می‌شوند و در واقع، دونات‌ها با کشتن زامبی‌ها تولید می‌شوند! بنابراین برای دریافت دونات بیشتر، نیاز است زامبی‌ها را از میان بردارید.

Donut Punks

نکته قابل توجه دیگر اینکه بازیکنان به صورت مستقیم نمی‌توانند با یکدیگر مبارزه داشته باشند. در واقع بازی قهرمان‌های متفاوتی را شامل می‌شود که هر کدام از آن‌ها یک حقه برای به دام انداختن بازیکنان دیگر دارد. به عنوان مثال، اولین قهرمان قابل انتخاب در بازی Donut Punks می‌تواند برای مدت زمان محدودی، سایر بازیکنان را بخواباند. در این وضعیت، زامبی‌ها می‌توانند تا سایر بازیکنان را نابود کرده و آن‌ها روی نقشه به قبرهایی تبدیل می‌شوند.

بیشترین امتیاز یا دونات را زمانی انتخاب خواهید کرد که یکی از بازیکنان به دلیل تله یا دام شما، توسط زامبی‌ها کشته شده باشد. در این شرایط با ایستادن روی قبر حریفان شکست خورده خود، دسته بسیار زیادی از دونات‌ها را دریافت خواهید کرد.

در نقطه پایانی این بخش باید گفت که بازی Donut Punks: Online Epic Brawl در مجموع یک عنوان آنلاین سرگرم‌کننده محسوب می‌شود که از نظر رقابت با سایر بازیکنان و دوستان، ارزش تجربه بسیار زیادی دارد.

گیم پلی و طراحی بازی Donut Punks

Donut Punks

پیش از هرچیز، عناصر اصلی بازی، از قهرمان‌ها و محیط آن گرفته تا زامبی‌ها، کاملا کارتونی طراحی شده‌اند که البته این امر به جذابیت آن کمک زیادی کرده است. در واقع بازیکنان خیلی زود با سبک طراحی آن کنار خواهند آمد و به جذابیت گیم پلی آن کمک می‌کند.

گیم پلی بازی نیز روان است و در همان مراحل آزمایشی ابتدای بازی، کنترل‌های لمسی روی صفحه را به طور کامل متوجه خواهید شد. با کنترل سمت چپ نمایشگر، می‌توان قهرمان خود را در نقشه بازی جابجا کرد و با دکمه‌های سمت راست قابلیت‌های او را انجام داد.

بازی Donut Punks ارزش تجربه را دارد؟

Donut Punks

به عنوان نکته منفی، باید اشاره کرد که شاید منو و رابط کاربری بازی کمی پیچیده باشد. البته با وجود امکانات و قابلیت‌های زیادی که در اختیار بازیکنان قرار داده شده، وجود منوهای بسیار زیاد مانند فروشگاه یا حتی صفحه مخصوصی برای ارتقا قهرمان‌ها قابل انتظار است.

خریدهای درون برنامه‌ای با توجه به اینکه بازی به تازگی منتشر شده، هنوز نقش پررنگی پیدا نکرده‌اند اما کاملا پتانسیل آن را دارد که به یک عنوان متمرکز روی خرید تبدیل شود. با این حال، اکنون قهرمان‌های زیادی از بازی قابل انتخاب هستند و به مرور زمان نیز به گزینه‌های بیشتری دسترسی پیدا خواهید کرد.

در مجموع، به عنوان یک بازی آنلاین و رقابتی چند نفره کاملا متفاوت، می‌توان روی بازی Donut Punks: Online Epic Brawl حساب باز کرد.

دانلود بازی Donut Punks

Donut Punks

بازی به تازگی برای هر سیستم عامل اندروید منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را دانلود کنید. در گوگل پلی، بیش از 500 هزار کاربر تاکنون بازی را دانلود کرده‌اند که با ثبت بیش از 4000 هزار نظر، امتیاز بسیار خوب 4.7 برای آن به دست آمده است.

Donut Punks: Online Epic Brawl
  • Donut Punks: Online Epic Brawl
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای
  • سازنده: Donut Lab
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 189 مگابایت

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا