بازی

پنل بخش انیمیشن مارول استودیو در کامیک کان | از مرد عنکبوتی تا ایکس من و What If

پنل بخش انیمیشن مارول استودیو در کامیک کان | از مرد عنکبوتی تا ایکس من و What If

مارول استودیو برای اولین‌بار پنل اختصاصی بخش انیمیشن خود را در کامیک کان سن دیگو امسال برگزار کرد که در ابتدا آن اولین تریلر انیمیشن I Am Groot پخش شد و پس از آن حاضران در پنل توانستند اولین قسمت این انیمیشن بامزه و کوتاه را تماشا کنند. پس از آن نوبت به دیگر انیمیشن‌های بخش انیمیشن مارول استودیو رسید که در ابتدا اولین اطلاعات از انیمیشن Spider-Man: Freshman Year منتشر شد که با الهام از کمیک‌های مرد عنکبوتی اثر استیو دیتکو در حال ساخت است.

انیمیشن مرد عنکبوتی قرار است در سال ۲۰۲۴ از دیزنی پلاس پخش شود و در آن شاهد اولین سال ماجراجویی پیتر پارکر تا تبدیل شدنش به اسپایدرمن دنیای سینمایی مارول و پیش از اتفاقات فیلم Captain America: Civil War هستیم که او درواقع در دوران دبیرستان است. البته براساس تصاویر و توصیفات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که این انیمیشن در یک دنیای متفاوت یا مولتی‌ورس جریان دارد. در انیمیشن Spider-Man: Freshman Year شاهد حضور دکتر استرنج تا دردویل خواهیم بود که چارلی کاکس برای صداپیشگی دردویل بازگشته است.

در انیمیشن مرد عنکبوتی قرار است شاهد حضور شخصیت‌هایی مثل هری آزبورن، آمادئوس چو، نیکو مینورو (بهترین دوست پیتر پارکر در انیمیشن)، Chameleon، اسکورپیون، لانی لینکولن، Pyromaniac، اسپید دیمون، Tarantula، دکتر اختاپوس، راینو، ویزارد، دردویل،‌ دکتر استرنج و نورمن آزبورن باشیم. همچنین پل اف تامپسون صداپیشگی بنتلی وایتمن را در انیمیشن اسپایدرمن بر عهده دارد. علاوه‌براین، انیمیشن Spider-Man: Freshman Year برای فصل دوم نیز تمدید شده است که فصل دوم Spider-Man: Sophomore Year نام دارد.

لوگو انیمیشن ?What If

در ادامه نوبت به انیمیشن ?What If رسید که فصل دوم این سریال انیمیشنی در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. در فصل دوم سریال What If شاهد داستان‌های جدیدی مثل هلا، اودین دربرابر ماندرین، داستانی با محوریت اینکه یاندو درواقع پیتر کوئیل جوان را به ایگو، پدرش داده، ملاقات کاپیتان کارتر با نسخه وینتر سولجر ناتاشا و حضور تونی استارک در ساکار با والکری و هالک است. همچنین مارول استودیو از تمدید انیمیشن ?What If برای فصل سوم خبر داده که ساخت فصل سوم این انیمیشن هم‌اکنون آغاز شده است.

پس از آن نوبت به انیمیشن Marvel Zombies رسید که در آن شاهد نسخه زامبی بسیاری از شخصیت‌ها مثل هاکای، کاپیتان آمریکا، Abomination، گوست، کاپیتان مارول، اسکارلت ویچ، اوکویه و ایکاریس خواهیم بود. علاوه‌براین، شخصیت‌های جدیدی مثل یلنا بلووا، رد گاردین، کیت بیشاپ، جیمی وو، میس مارول و دث دیلر به‌عنوان قهرمانان جدید در این دنیای پر از زامبی معرفی شده‌اند. انیمیشن Marvel Zombies قرار است در سال ۲۰۲۴ از دیزنی پلاس پخش شود.

قهرمانان جدید در انیمیشن Marvel Zombies

اما خبر غافلگیرکننده این است که این سریال انیمیشنی قرار است با درجه سنی TV-MA ساخته شود که بدان معنا است تماشا آن برای افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی‌شود و حالا مارول استودیو قرار است اولین انیمیشن بزرگسالانه خود را بسازد. در پایان مارول استودیو به سراغ انیمیشن X-Men ‘97 رفت که حسابی طرفداران منتظر آن هستند، اما انیمیشن ایکس من قرار نیست زودتر از پاییز ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش شود.

مگنیتو در انیمیشن X-Men 97

در تصاویر منتشر شده شاهد حضور میتونت‌هایی مثل روگ، بیست، گمبیت، جین گری، ولورین، استورم، جوبیلی و سایکلاپس هستیم. از دیگر شخصیت‌های حاضر در سریال X-Men ‘97 می‌توان به کیبل، بیشاپ، مورف، نایت‌کراولر، روبرتو دا کاستا و همچنین اعضای The Hellfire Club مثل اما فراست، کالیستو و مگنیتو هستیم که مگنیتو قرار است رهبر جدید X-Men باشد. علاوه‌براین، Bolivar Trask شخصیت شرور این انیمیشن است. همچنین انیمیشن X-Men ‘97 هم‌اکنون برای فصل دوم تمدید شده است.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا