کسب و کار

چرا باید فروشگاه اینترنتی اختصاصی داشته باشیم؟

چرا باید فروشگاه اینترنتی اختصاصی داشته باشیم؟

با گسترش اینترنت و دسترسی آسان افراد به محتوای آنلاین، ساخت فروشگاه اینترنتی برای هر کسب و کار امری اجتناب‌ناپذیر شده است. هر کس در هر کجای دنیا با یک فروشگاه آنلاین می‌تواند محصولات و اجناس خود را به همگان نمایش داده و به فروش برساند.
راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین، مزیت‌های زیادی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره میکنیم:

· برندسازی: مهمترین اثر ایجاد فروشگاه آنلاین اختصاصی ثبت برند و نام تجاری شما در فضای آنلاین می‌باشد.

· مدیریت آسان مشتریان و سفارش‌ها: با افزایش تعداد سفارش‌ها و سوالات مشتریان، بسترهایی مانند واتساپ و دایرکت اینستاگرام پاسخگوی نیاز فروشندگان نبوده و کار پیگیری و مدیریت سفارش‌ها را بسیار دشوار می‌کند.

· فروش بدون کمیسیون: با عضویت در مارکت‌پلیس‌ها، یک فروشنده باید درصد زیادی از سود خود را به مارکت‌پلیس داده و همچنین وجه پرداختی مشتری نیز مستقیم به حساب فروشنده واریز نمی‌شود. عدم کنترل روی روش‌های ارسال و یا درگاه‌های پرداخت و عدم مدیریت نظرات کاربران و … نیز باعث شده‌اند تا فروشندگان، ایجاد سایت فروشگاهی شخصی را به عضویت در مارکت‌پلیس‌ها ترجیح دهند.

همانطور که می‌دانید برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی، دانش فنی اولیه، اجاره سرور یا خرید هاست، خرید دامنه، هزینه‌های طراحی و برنامه‌نویسی و … مورد نیاز است. فروشگاه‌سازها ابزارهایی هستند که همه این موارد را برای شما انجام داده و شما فقط با یک شرکت ثابت در ارتباط خواهید بود.

فروشگاه‌ساز میکسین یک سایت ساز رایگان است که توجه فروشندگان زیادی را به خود جلب کرده است. با استفاده از میکسین می‌توانید فروشگاه آنلاین خود را در چند ثانیه ایجاد کنید. راحتی کار با پنل مدیریت، امکانات کامل فروشگاهی، پشتیبانی تمام‌وقت، سرعت بالای سایت و … تنها بخشی از ویژگی‌های مثال‌زدنی میکسین می‌باشند که باعث شده در کنار فروشگاه‌های جدید، فروشنده‌های اینستاگرامی زیادی نیز توسط میکسین فروشگاه آنلاین اختصاصی خود را با کمترین هزینه ایجاد نموده و درگاه‌های پرداخت شخصی خود را برای مشتریان فعال کنند.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا