علم و دانش

جولان دادن هیوندای در دانشگاه

جولان دادن هیوندای در دانشگاه

شرکت بزرگ هیوندای موتور برای ساخت یک مرکز آکادمیک در دانشگاه ملی ویتنام قرارداد همکاری امضا کرد. به گفته یویسون چونگ، رئیس هیوندای موتور، این شرکت یک مرکز آکادمیک در دانشگاه ملی ویتنام (VNU) در هانوی ( پایتخت ویتنام ) برای پرورش استعدادهای ویتنامی ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

  • ترسناک یا زیبا؛ آشنایی با عجیب‌ترین بز دنیا / عکس

  • رازهای نهفته در منطقه نیمه‌ شب که زیردریایی تایتان را به کام مرگ کشاند

چونگ روز جمعه با رئیس دانشگاه ملی ویتنام ملاقات کرد تا همکاری آکادمیک با دانشگاه را ترویج دهد. اخیرا یک هیات ۲۰۵ نفری به همراه یون سوک یول رئیس جمهور کره‌ جنوبی به ویتنام سفر کردند که یکی از این افراد، رئیس شرکت خودروسازی هیوندای موتور بود.

چونگ گفت: “ما امیدواریم استعدادهای آینده را با ایجاد “مرکز آکادمیک در دانشگاه ملی ویتنام” در صنعت خودرو پرورش دهیم.ما معتقدیم که نه‌تنها هیوندای موتور، بلکه خودروسازان داخلی مختلف استعدادهای معتبری را از ویتنام جذب خواهند کرد و در نهایت نقش مهمی در تقویت رقابت جهانی در صنعت خودروسازی ویتنام ایفا خواهند کرد.

به گفته چونگ، این مرکز فرصت های خوبی را برای دانشجویان فراهم می‌کند، زیرا این شرکت خودروسازی دانشمندان مشهوری را از خارج از کشور به عنوان مدرس در این مرکز استخدام می‌کند.

رئیس دانشگاه ملی ویتنام گفت: “دانشگاه ما مأموریت دارد که دانشجویان بین المللی بیشتری را جذب کند و همچنین دانشجویان ما را به خارج از کشور بفرستد.” اگر چنین دانشمندانی بتوانند از طریق هیوندای موتور به دانشجویان تدریس کنند، کمک بزرگی به دانشگاه ما خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • مزایا و معایب موتور توربوشارژ در یک خودرو/ عکس

  • ثروتمندترین فرد جهان در این خانه زندگی می‌کند! / عکس

دانشگاه ملی ویتنام یکی از دو دانشگاه ملی ویتنام است که در رتبه بندی جهانی QS به عنوان یکی از ۱۵۰ دانشگاه برتر زیر ۵۰ سال در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد و در حال ایجاد مشارکت فعال با شرکت‌ها و دانشگاه‌های کره‌ای است.

هیوندای موتور از ابتدای سال جاری تا ماه می، بالغ بر ۲۳ هزار دستگاه خودرو در بازار ویتنام فروخت و عنوان شماره ۱ فروش را در بین خودروسازان جهانی در اختیار گرفت. هدف این شرکت افزایش نفوذ خود در بازار با تکمیل کارخانه تولید دیگری است تا ظرفیت تولید خودرو را به بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه در سال افزایش دهد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در بیکینگ مراجعه کنید.

۵۸۵۸

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا