بازی

احتمال حضور بلک ادم و Stripe در فصل اول بازی MultiVersus

احتمال حضور بلک ادم و Stripe در فصل اول بازی MultiVersus

فصل اول بازی MultiVersus امروز توسط استودیوی پلی فرست گیم شروع شد و با حالت Arcade، نبردهای رتبه‌بندی شده‌ی (Ranked Battle) و یک بتل پس جدید را برای تمامی بازیکنان به همراه دارد. درحالی‌که قبلا اعلام شده است شخصیت مورتی از انیمیشن Rick and Morty در تاریخ یکم شهریور (۲۳ آگست) امسال و شخصیت ریک احتمالا در اواخر فصل اول به MultiVersus می‌آیند، به نظر می‌رسد که بازیکنان در این فصل باید میزبان شخصیت‌های بیشتری باشند.

اخیرا تونی هاین، کارگردان بازی MultiVersus، به یک سورپرایز مربوط‌به شخصیت‌های معرفی نشده اشاره کرد. با اینکه جزئیات و اطلاعیه‌های بیشتری از بازی MultiVersus در راه هستند اما کارگردان این بازی تایید کرد که این شخصیت‌های غافلگیرکننده در طول فصل اول به بازی اضافه می‌شوند. حال به نظر می‌رسد که احتمالا این غافلگیری زودتر از موعد فاش شده است. اخیرا کاربر InTheShade در توییتر تصویر فاش شده‌ای از شخصیت‌های جدید MultiVersus منتشر کرده است که به‌نظر می‌رسد بلک آدام از دنیای DC و Stripe از Gremlins باشند.

بهترین کیفیت پرومو لو رفته از بلک ادم و استرایپ در بازی MultiVersus

طبق این تصویر فاش شده، طراحی لباس شخصیت بلک آدام از کمیک‌های او الهام گرفته شده است اما امکان دارد سایر لباس‌های این شخصیت به فیلم Black Adam نیز مرتبط باشند. درهرصورت این اطلاعات به‌صورت غیررسمی منتشر شده‌اند و باید منتظر اعلامیه‌های رسمی استودیوی پلی فرست گیم باشیم.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با ما در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا